Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Hadde tannlegen sagt rotfylling må til om det ikke var nødvendig? Har skikkelig angst etter å ha lest om det.. Hva eralternativet? Anonymkode: 5713d...519
Gjest Skrekkøgla Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har tannlegeskrekk. Type valium for å borre. Fikk skikkelig tannverk og fikk den skrekkelige beskjeden om rotfylling. Jeg grua meg som en hund. Helt jævlig! Men, takket være forståelsesfull tannlege og to valium gikk det veldig fint! Ingen smerter, og valiumen roet meg ned. Spør tannlegen din om premedisinering.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Rekker det å spørre når jeg kommer dit og setter meg i stolen? Takk for tips Anonymkode: 5713d...519
Gjest Skrekkøgla Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Jeg hadde ringt på forhånd. Den må taes litt før du skal inn.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Holder på.med rotfylling nå, 2 gang jeg var der holdt jeg på å sovne.... vondt var det ikke Anonymkode: 97d11...a42
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 Det gikk helt greit, mest vondt i lommeboka.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Tror tannlegene man går til som voksen er vesentlig mer opptatt av smertelindring enn de vi gikk til da vi var små. Jeg kjente ingenting av min rotfylling. Eneste jeg kjente av hele behandlingen var det første sprøytestikket, og det var mildere enn et myggstikk. (Jeg har forresten trodd at jeg har tannlegeskrekk. Men har oppdaget at jeg ikke er redd, bare flau over tingenes tilstand. Litt som med inkassovarsler, jeg er ikke redd over regninger, men derimot dritflau over at jeg kan glemme å betale en regning slik at den går til inkasso. Sier ikke at det er slik for deg, men er verdt en tanke) Anonymkode: faa8d...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå