Gå til innhold

Gjette hverandre sitt yrke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere jeg jobber som? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Elza skrev:

Lærer :)

Hva med meg da?

Du er gravemaskinsjåfør

Anonymkode: c2888...62d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du er gravemaskinsjåfør

Anonymkode: c2888...62d

Du vet, eller gjetter du? 

Jeg ville gjettet frisør 

Skrevet (endret)

 

Til Evablaum

Du er sykepleier :)

Endret av koro51
Fremkom ikke hvem den var til, glemte sitat
Skrevet

Hva jobber jeg som? 

Skrevet
1 minutt siden, Brillefanten skrev:

Hva jobber jeg som? 

Jeg finner ikke mange innlegg fra deg, så jeg gjetter på brukernavn: Du jobber med IT

Skrevet
1 minutt siden, Evablaum skrev:

Jeg finner ikke mange innlegg fra deg, så jeg gjetter på brukernavn: Du jobber med IT

Hun er optiker :bond:

Skrevet
3 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg finner ikke mange innlegg fra deg, så jeg gjetter på brukernavn: Du jobber med IT

Jeg het Mikkemafian før omleggingen. Er ikke verdens mest aktive, nei😊 Jobber ikke med IT

Skrevet
2 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Sykepleier :) eller hj.pleier.:strix:

Jeg tror jeg har lest at du er sykepleier, men jeg velger å tenke på deg som streng advokat. 

Skrevet

noen som gjetter hva jeg jobber med, da?

Skrevet
23 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Sykepleier :) eller hj.pleier.:strix:

Du jobber på legekontor tror jeg, helsesekretær. 

Skrevet
20 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg tror jeg har lest at du er sykepleier, men jeg velger å tenke på deg som streng advokat. 

Ha, ha, hun er ikke advokat. Hun er sykepleier men liker å slenge litt med leppa :babyjente:

Skrevet
9 minutter siden, hengedasken skrev:

noen som gjetter hva jeg jobber med, da?

kommune, stat eller NAV

Skrevet
3 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Hva jobber jeg med da? 🤓

Butikk

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er gravemaskinsjåfør

Anonymkode: c2888...62d

Hihi. Langt ifra 😃

Skrevet
15 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Hva jobber jeg med da? 🤓

Bibliotekar? :)

Skrevet
16 minutter siden, koro51 skrev:

kommune, stat eller NAV

privat - men en jobb som gir skikkelig hengedask. jeg sitter og sitter hele dagen. 

Skrevet
21 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Hva jobber jeg med da? 🤓

lærer, tror jeg. 

Skrevet

IT? eneste avviket er at de springer jo fra pult til pult, så nei, klarer muligens ikke gjette deg :bond:

Skrevet
8 minutter siden, koro51 skrev:

IT? eneste avviket er at de springer jo fra pult til pult, så nei, klarer muligens ikke gjette deg :bond:

høres ut som du mener meg :-) 

bra gjettet! trenger ikke springe. lunch er nistepakke i papir på pulten mens jeg har et online møte på en skjerm og timer tyggene mellom noen spør om noe, mens jeg feilretter noe annet på en annen skjerm. 

høy stressnivå, jeg er tynn som en strek og helt flat dask. 

Skrevet
3 minutter siden, hengedasken skrev:

høres ut som du mener meg :-) 

bra gjettet! trenger ikke springe. lunch er nistepakke i papir på pulten mens jeg har et online møte på en skjerm og timer tyggene mellom noen spør om noe, mens jeg feilretter noe annet på en annen skjerm. 

høy stressnivå, jeg er tynn som en strek og helt flat dask. 

Eh, ja, den var jo liksom til deg..... Så jeg gjettet riktig?

Skrevet
3 minutter siden, koro51 skrev:

Eh, ja, den var jo liksom til deg..... Så jeg gjettet riktig?

spor on! :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...