Gå til innhold

Dere som har Fitbit Charge 2. Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt pengene?

Hva er du fornøyd/ikke fornøyd med?

Anonymkode: de6ad...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg er kjempefornøyd. Den måler søvn, puls, skritt, etasjer, km, kcalorier forbrent, hvor lang tid du har brukt på å forbrenne kcalorier og så videre. Tror ikke det er noe jeg er misfornøyd med. Så ser den jo fin ut og :-) 

Anonymkode: 1e1d6...202

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd! Spesielt det med søvn faktisk, fått en forklaring på hvorfor jeg ofte er trøtt på morningen, når jeg har Vært våken 10-20 ganger hver natt!

Også moro det at man kan følge venner og det blir fort en konkurranse! Og en mer aktiv helg (hverdagen en enkel, den er hektisk!) Men må jo ha 10.000 skritt I helgene også!!😀

Skrevet

Jeg er fornøyd. Det eneste jeg stusser på er at pulsmåleren av og til lever sitt eget liv. F.eks når jeg tusler i en nedoverbakke og pulsmåleren viser 125 og fatburn. Jøss, var det så slitsomt å gå ned til postkassa, liksom. Også når jeg da virkelig strever meg opp en skikkelig hard bakke, jeg kjenner hjertet banke i halsen, og pulsmåleren viser 76. 

Men alt det andre er helt supert! Søvnanalyse, etasjeregistrering og ikke minst skritt. I tillegg har den fantastisk batteritid. Jeg lader bare en gang i uka, og da trenger den bare en time eller to, så er den full.

Meget bra klokke, terningkast 5.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde den første modellen og denne er flere hakk bedre. Absolutt verd pengene. 

Anonymkode: 342c4...548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...