Gå til innhold

Hotmail

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke kommer inn på Hotmail nå ? Hele mobilen hang seg og prøvde dataen også , men hjalp ikke 

Anonymkode: f8922...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problemer med det her

Anonymkode: 1d6b1...07e

Skrevet

Takk for svar :) merkelig , har samme passord og ikke vært noe annet enn at den hang seg . Rare var bare at dataen sa det samme, siden kan ikke vises 

Skrevet

Ja. Jeg har hotmail på iPhonen. Fikk nettopp beskjed om å taste passordet. Men det gikk ikke, da "en feil oppstod". 

Anonymkode: 8e127...9f5

Skrevet

Jeg har også problemer. Vurderte å spørre her inne om andre også hadde problemer med å komme inn :P 

Anonymkode: 9be3f...d36

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg har hotmail på iPhonen. Fikk nettopp beskjed om å taste passordet. Men det gikk ikke, da "en feil oppstod". 

Anonymkode: 8e127...9f5

Samme jeg fikk , sletta kontoen etter mange ganger 😂 Nå får ikke lagt den til igjen . Kommer ikke inn via dataen heller. Men da henger det tydeligvis . 

Skrevet

Hadde samme problemet her om dagen.

prøvde å logge inn og fikk hele tiden "passordet er feil". Jeg har hatt samme passord i snart 15 år og måtte faktisk bytte det for å komme meg inn på Hotmail.

rart og utrolig?

Anonymkode: 849ac...dfa

Skrevet

Det er problemer med hotmail for tiden ja.. Ingenting galt du har gjort, bare å prøve igjen senere. 

Anonymkode: 6799b...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...