Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Kjæresten bemerket det. Jeg har merket det en stund. Hva kan det være? Det er jeg altså som har blodsmak i munnen og nesen. Anonymkode: d9498...820
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Mest sannsynlig en infeksjon i tannkjøttet, ta en tur til tannlegen og få det sjekket opp Jeg måtte på antibiotika og rens hos tannlege hver tredje måned pga en slik infeksjon, tar man ikke tak i det kan tennene i verste fall løsne faktisk Anonymkode: ccee0...424
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mest sannsynlig en infeksjon i tannkjøttet, ta en tur til tannlegen og få det sjekket opp Jeg måtte på antibiotika og rens hos tannlege hver tredje måned pga en slik infeksjon, tar man ikke tak i det kan tennene i verste fall løsne faktisk Anonymkode: ccee0...424 Ikke noe med at jeg bruker allerginesespray? Det er avamys med kortison, som er betennelsesdempende. Litt merkelig å tro at blodsmak alene kan være infeksjon? Er det ingen andre symptomer på det? Kan ta en tur til tannlegen, uansett Anonymkode: d9498...820
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Opp.. Og nei, det var ikke fordi tennene mine ramler og og tannkjøttet råtner av betennelse. Alt var greit med tennene. Ingen hull osv... Hva kan det være? Anonymkode: d9498...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå