Gå til innhold

Blodsmak i munnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten bemerket det. Jeg har merket det en stund.  Hva kan det være? Det er jeg altså som har blodsmak i munnen og nesen.

Anonymkode: d9498...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig en infeksjon i tannkjøttet, ta en tur til tannlegen og få det sjekket opp 

Jeg måtte på antibiotika og rens hos tannlege hver tredje måned pga en slik infeksjon, tar man ikke tak i det kan tennene i verste fall løsne faktisk 

Anonymkode: ccee0...424

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mest sannsynlig en infeksjon i tannkjøttet, ta en tur til tannlegen og få det sjekket opp 

Jeg måtte på antibiotika og rens hos tannlege hver tredje måned pga en slik infeksjon, tar man ikke tak i det kan tennene i verste fall løsne faktisk 

Anonymkode: ccee0...424

Ikke noe med at jeg bruker allerginesespray? Det er avamys med kortison, som er betennelsesdempende. Litt merkelig å tro at blodsmak alene kan være infeksjon? Er det ingen andre symptomer på det? 

Kan ta en tur til tannlegen, uansett :)

Anonymkode: d9498...820

Skrevet

Opp..

Og nei, det var ikke fordi tennene mine ramler og og tannkjøttet råtner av betennelse. Alt var greit med tennene. Ingen hull osv...

Hva kan det være? 

Anonymkode: d9498...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...