Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Var hos fastlegen og tok celleprøve i dag. Den ene kjønnsleppa så ikke ut som den skulle, sa han. Men den ble nok normal av seg selv. Hæ???? Skal man slå seg til ro med sånn? Anonymkode: 879a7...609
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Æsj! Jeg kunne aldri gått til fastlegen med ubderlivsproblemer, jeg skjønner ikke folk som orker det Anonymkode: b2549...ea0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Æsj! Jeg kunne aldri gått til fastlegen med ubderlivsproblemer, jeg skjønner ikke folk som orker det Anonymkode: b2549...ea0 Du kan da umulig være mer enn 14 år? Ærlig talt... HI, hvis du har plager så kontakter du legen igjen, men mest sannsynlig er det kosmetisk siden det ikke ble gjort noe? Har du vært gjennom en fødsel, for eks? Kanskje noe arrvev som legen tenker at vil bedre seg over tid? Anonymkode: 360b1...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå