Gå til innhold

Celleprøve hos fastlegen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos fastlegen og tok celleprøve i dag. Den ene kjønnsleppa så ikke ut som den skulle, sa han. Men den ble nok normal av seg selv. Hæ???? Skal man slå seg til ro med sånn? 

Anonymkode: 879a7...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Jeg kunne aldri gått til fastlegen med ubderlivsproblemer, jeg skjønner ikke folk som orker det

Anonymkode: b2549...ea0

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj! Jeg kunne aldri gått til fastlegen med ubderlivsproblemer, jeg skjønner ikke folk som orker det

Anonymkode: b2549...ea0

Du kan da umulig være mer enn 14 år? Ærlig talt...

 

HI, hvis du har plager så kontakter du legen igjen, men mest sannsynlig er det kosmetisk siden det ikke ble gjort noe? Har du vært gjennom en fødsel, for eks? Kanskje noe arrvev som legen tenker at vil bedre seg over tid?

Anonymkode: 360b1...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...