meer Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Hei min datter hadde 3 års kontroll i dag hos tannlege . Hun oppdaget 2 eller 3 hull ... jeg er veldig beskymret .har hørt og lest på nettet at de melder til barnevernet ? er det sant ??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Du burde vel heller være bekymret for at et så lite barn har 2 eller 3 hull. Hvordan er det mulig? Har barn på 22,19,17 og 4 år, ingen hull på noen pr dags dato! Vet ikke om de melder til barnevernet, tror ikke det, men de noterer seg det nok, og følger opp til neste gang. Tannhelsen til barnet må følges opp, og masse hull kan bety omsorgssvikt. Anonymkode: a4968...8ca
meer Skrevet 21. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2017 Jeg passer veldig mye hun pusse opp tennene men hun drikker melk ved leggetid noen ganger . tror det er årsak . jeg skal passe meg best fra neste gang . skal ikke henne melk ved leggetid
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Tror nok det er lurt, vann er best Anonymkode: a4968...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå