Gå til innhold

Hvordan var ditt utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymkode: 3b68b...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke, følte at festing og rølping, eller tulling, var forbeholdt fjortiser. Da jeg skulle gifte meg var alt fokus på at vi skulle gifte oss og bli mann og kone. Ingenting annet.

Anonymkode: c19cc...01b

Skrevet

Helt perfekt! 

Er ikke glad i den type oppmerksomhet. Fikk derfor med meg søstre og mannens søstre på hyttetur en hel helg. Lørdagen kom 4 av mine nærmeste venninner og sov til søndag. En god blanding av sløving, fyllefest, god mat, mimelek osv. Lørdagen var vi i nærmeste by og shoppet litt, samt hadde lunsj. 

Søstrene mine hadde også planlagt noen få overraskelseselementer som feks massasje da vi var i byen. 

9 år siden nå, og jeg lengter fortsatt tilbake til den helgen ;) 

Anonymkode: bf8b8...7ab

Skrevet

Veldig kjekt! Ble hentet kjempe tidlig og fikk et antrekk å ha på. Så bar det avgårde og jeg skulle få fly et lite fly 😅 Det var helt sykt! Og jeg som har litt flyskrekk og! 

Så var det frokost i en park med nydelig utsikt og vi begynte så smått å drikke. 

Deretter litt fjas å tull med å stå i en rundkjøring dra inn til byen å gjøre diverse utfordinger osv. Så ble vi spontant invitert ombord i en fancy båt å ble servert hvitvin og jorbær.

så dro vi på butikken og de hadde laget en lek som var at jeg skulle handle maten vi skulle lage til middag men at jeg kun fikk lov å ta varer fra andre sine handlekurver. Dette ble filmet. 

Så var det hjem til en i laget der vi laget deilig middag og fortsatte drikkingen før det dro avsted til byn og et utested.

veldig fin dag ❤️😊 Og så takknmelig for de som stilte opp å laget i stand alt! Dette er 7 år siden i år! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...