Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Jeg må kjøpe regntøy til min toåring. Hvilket merke burde jeg velge? Lurte på reima eller pop. Men ser nå at reflex er på tilbud. Og hvilken str? Synes regntøy er litt stor i str. Han er gjennomsnittlig i høyden. Anonymkode: ba677...a19
sprelline Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Har hatt reflex og vært fornøyd. KappAhl sitt er og bra, og kommet best ut i tester 😊
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Har merket lite forskjell på regntøy egentlig. Har hatt reima, nameit og fra Kapphal. Min 2-åring har både 86 og 92...ville vel kjøpt 92 nå. Han er ikke så stor for alderen da Anonymkode: 85080...193
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Takk for svar 😊 Når vi først er inne på temaet. Hva med støvler da? Synes de virker store også? Vanlige støvler eller dockboots? Hi Anonymkode: ba677...a19
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har sverget til Reflex til begge mine da de var små (til ca 3-4 år). Det er litt tykt og noen klager på at det er stivt, men det holder! det er virkelig supert på slitestyrke. Aldri opplevd hull i det, og småbarna krabber jo gjerne litt, aker på rompa osv. Aldri opplevd at ungene har blitt våte i det heller. Nå som eldste er blitt større har vi hatt andre litt tynnere regnsett som ser litt mer "voksent" ut. Anonymkode: f2fed...700
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 Om du kjøper reflex så husk at det er ganske stort i str. Min har str 92 i reflex regntøy nå. Hun bruker 92-98 til vanlig, men jeg regner med at dette regntøyet holder til over neste sommer. Kanskje neste høst. Så ikke ta en str "for stor". Støvler så har jeg hatt mye forskjellig. Tror ikke det er så viktig akkurat hvordan...men fordel om de ikke går helt opp til kneet da Viking er jo bra, men igjen - har hatt mye som funker. Har egentlig funnet ut at det er litt tull å bruke veldig mye penger på støvler, for alle funker, forskjellen ligger litt i hvor lenge de holder... men de små vokser så fort uansett. Anonymkode: f2fed...700
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 Har vært fornøyd med memini og didrikson. Og ticket to heaven. Og celavi. Og nameit. Anonymkode: 66eaa...322
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 Tusen takk for flere svar 😊 Det virker som om det er hipp som happ i forhold til merke, så da blir det reflex på tilbud. Men er reflex støvlene tunge? Noen som vet/har prøvd? Hi Anonymkode: ba677...a19
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for flere svar 😊 Det virker som om det er hipp som happ i forhold til merke, så da blir det reflex på tilbud. Men er reflex støvlene tunge? Noen som vet/har prøvd? Hi Anonymkode: ba677...a19 Jeg synes de støvlene er for tunge. Barnet har ikke klagd, men vi kjøper dem ikke igjen. Anonymkode: e119f...ac4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #10 Skrevet 21. mars 2017 Kjøp Crocs støvler, de veier ingenting og har ikke "festesømmer" der vann kan komme inn om de slites. De er best i test. Anonymkode: 42e13...e1a
3 i april Skrevet 21. mars 2017 #11 Skrevet 21. mars 2017 Kjøp stormberg sitt vestland regntøy. Beste regntøyet jeg har hatt til ungene 😊 har dessuten en vannsøyle på 15 000 mm. Noe som er det dobbelte av annet regntøy. Ikke er det dyrt heller. Jeg kjøpte det på stormberg sine nettsider,er normalt i str 😊
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar 😊 Når vi først er inne på temaet. Hva med støvler da? Synes de virker store også? Vanlige støvler eller dockboots? Hi Anonymkode: ba677...a19 Til regnvær : støvler Til fuktig vær : dockboots Anonymkode: 326da...3b7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 2 timer siden, 3 i april skrev: Kjøp stormberg sitt vestland regntøy. Beste regntøyet jeg har hatt til ungene 😊 har dessuten en vannsøyle på 15 000 mm. Noe som er det dobbelte av annet regntøy. Ikke er det dyrt heller. Jeg kjøpte det på stormberg sine nettsider,er normalt i str 😊 Jeg har dårlig erfaring med stormberg, generelt... men bra at de har noe bra Har en parkdress som skal være garantert vanntett. Er som å ha på fleecetøy ute, kommer vann inn med én gang. Ser mange andre også har klaget på nettsiden. Anonymkode: 66eaa...322
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøp Crocs støvler, de veier ingenting og har ikke "festesømmer" der vann kan komme inn om de slites. De er best i test. Anonymkode: 42e13...e1a Men vanlige støvler holder lenge.... veldig kjekt at det er lett for ungene å ta på seg crocs da. Anonymkode: 66eaa...322
Plutselig_gravid Skrevet 21. mars 2017 #16 Skrevet 21. mars 2017 Anbefaler stormberg vestland på det sterkeste hvis du har barn over 2-3 år. Det er riktignok stivt, men det holder barnet 100% tørt. Det er i tillegg slitesterkt, tørker fort og tåler vask etter vask. Jobber i barnehage og barna med dette regntøyet blir ikke våt om de så svømmer i søledammer i halvannen time Har derfor selv kjøpt dette til mine barn. Den tykke/stive typen til reflex er også bra! Anbefaler dock boots som støvler - den dyreste typen. De er også fin til slapsevær vinterstid da det følger med såler i ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå