Gå til innhold

Jobbdilemma. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jobber i helsesektoren, og er snart ferdigutdannet. Det har seg slik at et sted jeg har jobbet som vikar nå etter mye om og men har tilbudt meg 100% stilling etter studiene er ferdig i mai. Samtidig er jeg nå innkalt til intervju neste uke på en stilling jeg søkte på da leder på den arbeidsplassen hvor jeg er vikar ikke ville gi meg noe konkret svar på om jeg hadde jobb der etter studiene. Jobb nummer 2 har egentlig flere fordeler enn jobb nummer en, men den er jo foreløpig ikke sikker. Hvordan forteller jeg leder på vikarjobben at jeg er interessert, men at jeg ikke kan takke ja enda? Er så i stuss om hvordan jeg skal fortelle det. Er livredd for å takke nei til stillingen jeg har fått, også viser det seg at jeg ikke får noe det andre stedet heller. Hjelp! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 028b9...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker ja til den første du får. 

Det er ikke ulovlig å si opp etter to måneder. 

Anonymkode: f6889...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...