Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Noen som vet om det er fotoboks hvor man kan ta passbilder på Oslo S? Og evt pris? Anonymkode: 0fc81...445
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Det er en når du kommer inn hovedinngangen på selve Oslo S og tar rulletrappen opp. Husker ikke prisen. Mener det er en til i en krok bort mot Byporten, men husker ikke helt hvor. Anonymkode: 604e3...94e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Ja, det er. Det er også en Japan Photo på Byporten som tar passbilder. Anonymkode: b9d4b...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå