Gå til innhold

Hva i alle dager???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi skulle ta ned julelysene på prydbusken vår ute etter jul, fant jeg en pent innpakket matpakke med matpapir, og plast rundt. Det lå også en gulrot inni posen der. Ikke noe vi har sendt med våre barn. 

Tenkte da at det var en av kompisene som ikke hadde spist skolematen sin, og ville skjule det for foreldrene. Likevel et rart sted å putte matpakken sin, da søppelbøttene sto rett ved siden av. 

Men nå i kveld ropte 9 åringen på meg da han satt på do. Han kikket inn på badet og på gulvet under håndkleskapet lå det flere skiver. Jeg plukket de frem og det var fire halve skiver med smør på. Ikke den typen brød vi har i hus, og de hadde ikke ligget lenge for de var ikke så tørre. 

Eldste har ikke hatt noe besøk, men yngste har hatt to venner her. Likevel kan ingen huske at disse brukte badet her nede. De har spill og tv oppe og også et eget bad der. Men det MÅ jo være en av dem som har lagt dem der.

Men hvorfor i alle dager legger noen brødskiver under et skap på badet ? De er 10-11 år så det er jo ikke småunger heller. Jeg er 100% sikker på at det ikke er brød vi har. 

Rare greier. 

Anonymkode: 01bb5...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noen som har lovet å spise opp matpakka si og kvittet seg med 'bevismateriale'?

Skrevet

Ja, mulig. 

Men hvorfor legge løse skiver (med smør) på badegulvet mitt? 

Vi har søppelspann både ute og inne. Og de går forbi en skog på skoleveien. Mer logisk å kaste mat der... 

Anonymkode: 01bb5...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...