Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Jeg er født i 93. Da jeg var rundt 8-10 år så jeg en film jeg så absolutt ikke fikk lov til å se (forstår jo godt hvorfor nå, når jeg i en alder av 24 enda ikke har glemt denne filmen, hehe) Tror grunnen til at den sitter så godt er fordi dette er første gangen det gikk opp for meg at små barn kan også dø. Den handlet om en vanlig amerikansk familie, hvor de dro på en fremføring datteren deres skulle ha på skolen. Hun kunne vært rundt 4-6 år? Der forsvinner hun og blir meldt savnet. En stund senere finner de henne druknet i sjøen. Husker så godt ene klippet hvor vi fikk se undevann det blonde håret hennes... lurer på om hun hadde på seg en rød kåpe. Noen som kan huske å ha sett en lignende film og kan hjelpe meg litt her? Håper så inderlig på svar! Anonymkode: 250fe...956
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Dont look now kanskje? Har ikke sett den selv.. Anonymkode: 87082...962
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Tenkte også på Dont look now, men datteren forsvinner ikke på skoleavslutning i den filmen, så tror nok ikke det er den. Utrolig creepy film forøvrig, definitivt ikke for barn! Anonymkode: 89dc2...4e9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte også på Dont look now, men datteren forsvinner ikke på skoleavslutning i den filmen, så tror nok ikke det er den. Utrolig creepy film forøvrig, definitivt ikke for barn! Anonymkode: 89dc2...4e9 Nei, er nok ikke den... Men fikk litt forhåpninger når det første jeg så var en mann med ei jente iført rød frakk, hehe! Den jeg mener er ikke direkte skummel, mer trist, den er heller ikke overnaturlig. Men takk for svar! :-) Det var forresten heller ikke foreldrene som fant jenta i filmen jeg mener, men letemannskapet. De fant henne på bunnen av en sjø/innsjø. Anonymkode: 250fe...956
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dont look now kanskje? Har ikke sett den selv.. Anonymkode: 87082...962 Dessverre ikke den nei :-/ Hadde det vært den hadde jeg nok helt klart blitt direkte traumatisert! Haha Anonymkode: 250fe...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå