Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Når man har barn, men er ferdig som kjærester, kan det fungere å bo sammen som venner? Noen med erfaringer? Han driver på med noen andre, han vet ikke st jeg vet, men jeg bryr meg ikke. Er egentlig bare glad for det, for han er mindre sur. Anonymkode: aceeb...451
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Det høres ikke ut som noen god idé i lengden... Hvorfor skal dere fortsatt bo sammen? Har dere hver deres bil osv? Anonymkode: 0fbe8...52d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres ikke ut som noen god idé i lengden... Hvorfor skal dere fortsatt bo sammen? Har dere hver deres bil osv? Anonymkode: 0fbe8...52d Hver vår bil ja... Fordi ingen vil miste 50% av tida sammen med barna. Anonymkode: aceeb...451
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Bra dere har hver deres bil, det gjør hverdagen enklere Ellers går det vel til det ikke går lenger, tenker jeg. Før eller senere vil dere begge (antageligvis) ønske nye partnere, og det kompliserer ting umiddelbart. Anonymkode: 0fbe8...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå