Gå til innhold

Det gjør så vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den heldige vinner av årets hemoroider. Jeg mener, to stykker på størrelse med to spretne druer. Og det gjør så vondt! Jeg har tidligere prøvd scheriproct, men da funket det ikke. Tar imot alt av tips og råd!

Anonymkode: 93e21...063

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege, det finnes sterkere krutt på resept

Anonymkode: 84e94...f30

Skrevet

Jeg brukte kortison krem når det var som verst. Helt forferdelig er det.

Anonymkode: bf5ce...fc8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå til lege, det finnes sterkere krutt på resept

Anonymkode: 84e94...f30

Gjør det? Når jeg googler, kommer det opp at det IKKE finnes noen legemidler mot hemoroider, kun scheriproct, xylocain og et par til reseptfrie...?

HI

Skrevet

Honning. 

Jeg var ikke så plaget som deg, men honning lindret det veldig. 

Det er jo bare helt forferdelig grusomt vondt! All medlidenhet til deg!

Anonymkode: 368c3...e44

Skrevet

Utroligsalven hjalp meg veldig.

Anonymkode: 1cdc7...8a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Utroligsalven hjalp meg veldig.

Anonymkode: 1cdc7...8a2

Utroligsalve??

Anonymkode: 2fa78...9f5

Skrevet

Scheriproct stikkpiller var på resept før i hvert fall. Dem kombinert med scheriproct salve tok knekken på min hemoroide. Pass på å drikke mye og spise fiber og svisker så du slipper å trykke.

Anonymkode: 185a4...2d2

Skrevet

Zink salve. og hvis de er ved åpningen så dytt de inn og knip igjen.

Anonymkode: 0e9b8...cc3

Skrevet

Takker for mange gode tips!

Jeg smurte på Xylocain og sinksalve i to forskjellige omganger istad, beit tenna sammen og dyttet alt jeg kunne. Fy fader så vondt! Jeg gir det et par dager, så får jeg ev. ringe legen.

HI

Skrevet

Jeg fikk to hemoroider fra helvete da jeg var gravid sist. Det var innmari vondt. Jeg fikk en salve på resept fra legen og beskjed om sengeleie faktisk. Legen mente de ville trekke seg tilbake om et par dager hvis de ikke ble utsatt for yttligere trykk. Altså ligge mest mulig, samt sørge for bløt avføring. Og selvsagt den salven. Husker dessverre ikke hva den heter. Men de tre tiltakene funket faktisk. Jeg har hemoroider fremdeles og av og til vonde, men ikke sånn som den gang. 

Anonymkode: 79ec3...45b

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for mange gode tips!

Jeg smurte på Xylocain og sinksalve i to forskjellige omganger istad, beit tenna sammen og dyttet alt jeg kunne. Fy fader så vondt! Jeg gir det et par dager, så får jeg ev. ringe legen.

HI

Om du dytter blir de vel bare verre? Det er min erfaring. Er de tromboserte, ville jeg dratt til leget å få snittet de opp.

Anonymkode: 5cdd8...fbc

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du dytter blir de vel bare verre? Det er min erfaring. Er de tromboserte, ville jeg dratt til leget å få snittet de opp.

Anonymkode: 5cdd8...fbc

Jeg tror du har rett i at de er tromboserte. Fadern ass. Flaut å dra til legen. 😕

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...