Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 I forbindelse med annen sykdom har jeg fått diagnosen utbrent/fatigue. En vanlig ettersykdom. Er "frisk" fra opprinnelig sykdom Jeg har startet å jobbe 40% nå og det går greit. Bortsett fra at jeg opplever synsforstyrrelser og problemer med å fokusere når det nærmer seg arbeidsdagens slutt. Noen som har opplevd det samme? Har ikke vært hos legen siden jeg startet så skal selvsagt spørre henne om det ved neste time. Anonymkode: 588f4...b1c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Jeg har ME og har masse synsforstyrrelser, det er helt vanlig. Jeg har store problemer med å fokusere, bokstavene blir tåkete og vanskelig å lese. Jeg har flimmer i sidesynet, jeg har flygende prikker i synsfeltet og jeg har tørre og såre øyne. Anonymkode: d5066...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå