Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Vel jeg er gravid snart uke 35. I hele svangerskapet har jeg vert sykemeldt. Jeg har vert så dårlig at jeg har ligget i ett kaldt mørkt rom alene hver dag. Nesten som om jeg hadde me. I min villeste fantasi hadde jeg ikke tenkt at ett svangerskap kunne være så ille. Jeg har rett og slett hvert en grønnsak med enorme smerter. Og en tur i butikken med mannen var ett dagsprosjekt for meg. Dette kunne jeg heller ikke gjøre mer en maks to - tre ganger i uken. I januar begynte jeg hos kiropraktor det hjalp betydelig på bekken smertene og jeg går nå regelmessig to ganger i uken. Til nå har det som sagt hjulpet masse men ikke på den enorme utmattelsen. Den har vert tilstede, uansett hva og ekstrem migrene. Men nå!! Uke 34 så skjedde det noe og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har plutselig energi igjen! Masse sover knapt 5 timer er opplagt, henger mye igjen selvsagt med husarbeid og er helt vill! Jeg jobber som en motor og føler jeg MÅ bli ferdig. Ja det er nesten sånn manisk! Begybtvpånsmå oppussing, vasking av vegger ja you name it! Planlegger legging av gulv kastet mye helt propel som en som har tatt speed!! Så noen som har opplevd det ? Dette begynte som sagt som lyn fra klar himmel i uke 34. Hva skjer er det fødselen som kommer snart? Eller noe annet? Anonymkode: 4eb9e...9c8
litekreativtbrukernavn Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 aner ikke hva som skjer med deg, og har ikke opplevd det samme selv, men jeg ville absolutt bare omfavnet det og nyt de siste ukene du har igjen Så bra!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Kos deg med det, men ikke overdriv. Det kan hende kroppen har satt inn sine aller siste ressurser for at du skal bygge redet ferdig i tide. Mange får også en sånn plutselig energi rett før fødsel, håper ikke det er det som har skjedd med deg, ungen trenger så lang tid som mulig i magen din. Anonymkode: 6c937...cce
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Med fare for å høres ut som en hobbypsykolog: er det historie med psykisk sykdom i familien din? Anonymkode: b27e3...60a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kos deg med det, men ikke overdriv. Det kan hende kroppen har satt inn sine aller siste ressurser for at du skal bygge redet ferdig i tide. Mange får også en sånn plutselig energi rett før fødsel, håper ikke det er det som har skjedd med deg, ungen trenger så lang tid som mulig i magen din. Anonymkode: 6c937...cce Ja jeg ønsker jo selvsagt ikke å føde før tiden! Men forstår rett og slett ikke kroppen min. Jeg for ikke ro i det hele tatt. Stakkars mannen er helt fra seg, skjønnte ikke hvorfor jeg absolutt måtte bytte sengetøy igjen, etter bare noen dager 😂 Men jeg kunne bare ikke legge meg i en "møkkete" seng. Er helt vilt og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt Anonymkode: 4eb9e...9c8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Med fare for å høres ut som en hobbypsykolog: er det historie med psykisk sykdom i familien din? Anonymkode: b27e3...60a Øøøø nei ! Skulle det det?? Er jeg psykisk syk fordi jeg har fått energi og ønsker ting rent rundt meg??? Anonymkode: 4eb9e...9c8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Hun antyder at du er bipolare og nå i en manisk fase etter en lang depresjon. Anonymkode: 6c937...cce
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 Nei, du trenger absolutt ikke å være psykisk syk for å ha energi 😊 Men du spør hva det kan være, og utifra det du beskriver kan du jo også ha vært deprimert. Men hvis ikke det høres logisk ut for deg, så stemmer det nok ikke. Anonymkode: b27e3...60a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 Nei har absolutt ikke hvert deprimert har hatt svangerskaosmigrene, hyperemessis og en utrolig tøff graviditet med invalidiserende bekkenløsning (påvist da jeg har slitasje skader fra før som har ført til dette). Har også vert fullstendig klar over at dette har en slutt og babyen var høyt ønsket og vert prøvene i mange år før det gikk riktig vei. Er heller ikke ung men 32 år og aldri hatt noe antydning til psykisk sykdom. Anonymkode: 4eb9e...9c8
SuperFries Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 Jeg har flere venninner som har opplevd dette. Plutselig masse energi etter flatt rett ut. Bare nyt det ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå