Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Det finnes fantastisk mange dømmende og nedlatende damer her, som slakter en problemstillinger på rad og rekke, med sitater som: "det kunne aaaldri skjedd her", "dump ham", "det hadde jeg aldri godtatt". Greit nok, men dette selv overfor de mest uskyldige ting. De alvorligste spørsmål blir et hugg mot hovedinnlegger om skrivefeil og ellers usaklige kommentarer. Så mange skinnhellige damer, at jeg tenker at heldigvis er dette, tross alt, bare en liten del av befolkningen. Men jammen er det rart at så mange har greid å samles på ett forum. Men det skal også sies at det finnes mange flotte personer her også, som kan gi fornuftige, gode svar til en fortvilet person, eller en som bare lurer på noe. Så en generell oppfordring: skjerpings, vi behøver da ikke være stygge med hverandre! Anonymkode: 6c578...0c3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det finnes fantastisk mange dømmende og nedlatende damer her, som slakter en problemstillinger på rad og rekke, med sitater som: "det kunne aaaldri skjedd her", "dump ham", "det hadde jeg aldri godtatt". Greit nok, men dette selv overfor de mest uskyldige ting. De alvorligste spørsmål blir et hugg mot hovedinnlegger om skrivefeil og ellers usaklige kommentarer. Så mange skinnhellige damer, at jeg tenker at heldigvis er dette, tross alt, bare en liten del av befolkningen. Men jammen er det rart at så mange har greid å samles på ett forum. Men det skal også sies at det finnes mange flotte personer her også, som kan gi fornuftige, gode svar til en fortvilet person, eller en som bare lurer på noe. Så en generell oppfordring: skjerpings, vi behøver da ikke være stygge med hverandre! Anonymkode: 6c578...0c3 Delvis enig. Noen ganger trenger trådstarter å få et spark bak og en oppvåkning. Andre ganger er en klem og noen gode, snille ord det hun trengte. Håper bare de fleste ser forskjellen. Uansett så må man tåle litt av hvert på et anonymt nettforum. Det er en del av gamet. Vi nordmenn er så sukkersøte og livredde på Facebook og Instagram, men her får vi faktisk sagt meningen vår! Anonymkode: 9d92d...9b6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 En ting er å tåle konstruktiv kritikk, men kommentarer som går på ting som ikke er relevant for hovedinnlegget, og som bare er ment for å sparke en som allerede ligger nede, er virkelig unødvendig og sårende. En vet ikke hvem som er bak den andre skjermen. Det kan være et troll, ja. Men det er også sannsynlig at det er et menneske i krise. Fint å avsløre troll, men heksejakten må ikke trykke et menneske enda lenger ned. Anonymkode: 6c578...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå