Gå til innhold

Så lei av å være singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært offisielt singel i litt over 6 år. Ble forlatt i graviditeten og har bare datet menn som lyver og kun er ute etter en ting. Jeg føler meg så lite verdt. 

Nå har jeg datet en i 4 mnd og han er egentlig herlig men føler det er noe som skurrer og det er det. Vi har ikke definert oss men sagt det bare er meg og han da. Den siste uka har jeg hatt en ekkel følelse og han har kommet med så mange dårlige unnskyldninger. Har vært borti nok folk som har løyet for meg og det er den følelsen jeg får nå. 

Klarer ikke lenger å se for meg at jeg kommer til å stole på noen. Jeg har vært så støttende for han og forståelsesfull for alt men ærlighet er noe jeg setter pris på. 

Er bare så lei av å være singel. Og begraver meg i jobb i stedet. Blir trist av å se alle som er så lykkelige rundt meg ( ja det kan være en fasade). Føler liksom at alle rundt meg beveger seg fremover og jeg alltid står helt stille. 

Skjønner ikke lenger hva jeg burde gjøre i datingsituasjon lenger for uansett hva som skjer så ender det dårlig og jeg blir såra. Denne gangen så trodde jeg ar jeg var flink som beskyttet meg selv men kjenner en vond følelse for at jeg ikke får sagt mitt. Er lei meg og forbanna. 

Jeg må vel innse at jeg skal leve livet mitt alene og det er tøft å innse. Har alltid levd i håpet men håpet mitt svinner bort. 

Anonymkode: c3e17...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor er det du treffer alle disse løkrullene, da? er det på tinder? på byen? 

skifte beite, kunne kanskje være noe?

Skrevet
10 minutter siden, hengedasken skrev:

hvor er det du treffer alle disse løkrullene, da? er det på tinder? på byen? 

skifte beite, kunne kanskje være noe?

Jeg har truffet på alle mulige arenaer. Idioter overalt. Jeg har prøvd alle mulige typer og. fellesnevneren er nå meg og for meg skal det tydeligvis ikke lykkes. Har bare ikke helt klart å falle til ro med det.   Jeg har ikke veldig mye fritid så har liksom ikke så mange andre muligheter for øyeblikket. Kan ikke dra noen sted etter kl 19. Nå begynner han snart på skolen og litt etter litt begynner jeg å få et liv igjen. 

Skrevet

Men da er du jo ikke singel;du er i ett forhold med en idiot som lyver.

Anonymkode: c7bfa...512

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men da er du jo ikke singel;du er i ett forhold med en idiot som lyver.

Vi dater ikke definert oss som sammen. Så mener jeg er singel...er så lei av å ikke komme meg dit hen at jeg finner faktisk noen å dele livet mitt med. 

Dater ikke han lenger nå for løgn og slikt gidder ikke jeg. 

Skjønner ikke hvorfor alle må lyve..hva er vitsen 

Skrevet

Se tråden min ang dritings samboer du, og takk din skaper for at du er singel ..;-)

Anonymkode: 958fd...c0d

Skrevet

Huff vet hvordan det er,har selv vært singel i over 4 år å det er ikke så veldig kjekt akkurat.Jeg har faktisk gode erfaringer med menn fra singelside,der har jeg funnet flere kjempe flotte brae menn :)  Dessverre for min del så har jeg ikke blitt forelsket i de jeg har kun likt de som en venn.Flere av de har jeg kontakt med enda men bare som venner da :) 

Skrevet

Med fare for å høres bitter ut, kos deg å vær singel du. Jeg lengter tilbake til singellivet, er for tiden i et forhold der all kjærlighet har dødd ut og jeg egentlig bare vil kvitte meg med dette mennesket jeg ikke en gang har lyst å dele seng med. Jeg koste meg når jeg var singel, jeg var fri til å gjøre hva jeg ville når jeg ville. Alt var enklere. Husarbeid, fritid, avgjørelser, alt. Jeg kommer ikke til å strebe etter noen ny mann når dette forholdet tar slutt, jeg vil leve på mine egne premisser, og jeg gleder meg!

Anonymkode: 6f913...b2b

Skrevet

Har vært singel i snart 4 år og liker det! Jeg har tid til barna og meg selv. Det er ikke før du trives med deg selv at du gjør gode valg. Kanskje har situasjonen din gjort deg litt "desperat" etter å få en kjæreste og derfor blir du litt forelsket i at noen liker deg? Og da tar man ofte "det første og beste" for så å bli såret. En kompis av meg sier at alenemødre er lette å få, for de tror ofte de ikke kan få bedre. ikke stress med å finne en mann. En mann finner deg når du er på ditt beste. Man bør ikke gå inn i et forhold om man ikke er på sitt beste. Da blir man lett utnyttet

Anonymkode: 86e95...1fa

Skrevet

Jeg kjenner med helt igjen. Har vært singel i 5 år, og møter bare menn som lyver og vil bare ha sex. Og noen av de kan fint vente i 3 mnd, før de får sex og, og hvor de sier alle de rette tingene. Jeg har jo ikke tidlig sex, for å utelukke de fleste som bare er ute etter det.

Og jeg har flere single venninner, som sliter med det samme.

Og dere som sier vi er heldige, for dere ikke er i bra forhold. Så gå da, det er jo bare deres valg. Jeg var selv gift, og ikke lykkelig på slutten, så jeg gikk. Og ja, jeg har det bedre som singel, enn å være i et dårlig forhold. Det er jo derfor jeg har vært single i 5 år og, fordi jeg ikke tar til takke med hva som helst.

Anonymkode: b8c92...d6d

Skrevet

Så enig med deg.. dessverre knuste eksen min selvbildet mitt så ekstremt at jeg ikke tør å date en gang.. er bare sikker på at de jeg møter ikke liker meg.. vanskelig å forklare.. at jeg ikke er bra nok.. føler meg ekkel og feit.. og sex er ikke gøy lenger fordi jeg ikke føler meg komfortabel i egen kropp.. jobber med saken, men de siste 10 kg sitter som støpt.. :(

Anonymkode: 1128c...80f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært singel i snart 4 år og liker det! Jeg har tid til barna og meg selv. Det er ikke før du trives med deg selv at du gjør gode valg. Kanskje har situasjonen din gjort deg litt "desperat" etter å få en kjæreste og derfor blir du litt forelsket i at noen liker deg? Og da tar man ofte "det første og beste" for så å bli såret. En kompis av meg sier at alenemødre er lette å få, for de tror ofte de ikke kan få bedre. ikke stress med å finne en mann. En mann finner deg når du er på ditt beste. Man bør ikke gå inn i et forhold om man ikke er på sitt beste. Da blir man lett utnyttet

Anonymkode: 86e95...1fa

Jeg har nok i begynnelsen tatt til takke med noe ja. For å si det slik så er jeg ikke desperat lenger jeg innrømmer at jeg var det til å begynne med for da hadde jeg et håp og en drøm. 

Men nå fokuserer jeg mer på jobb og hjem egentlig og bryr meg ikke så mye, men uansett hvilken innfallsvinkel jeg bruker så ender jeg opp å bli såret. 

Har mistet totalt selvfølelsen og den går litt over på jobb og nå merker jeg. Det har den aldri gjort før. Føler meg aldri god nok. Jeg er liksom en bruk og kast jente.

Skrevet

Du projiserer tydeligvis at du kan behandles dårlig.

Anonymkode: 342a0...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...