Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har fått prolaps i korsryggen og blir helt smågal. Alt er vondt! Etter en uke klarer jeg å gå fra stua til kjøkkenet og tilbake før det gjør vondt... er det noen som har tips og råd - og gjerne øvelser som kan være bra? Anonymkode: f479f...778
Gjest Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Gå tur i skogen er godt for ryggen. Være i beveglighet Hvor i ryggen har du prolaps da?
oslofrk Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 I korsryggen. Er så vondt at jeg ikke kommer meg ut i skogen ☹️
Gjest Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, oslofrk skrev: I korsryggen. Er så vondt at jeg ikke kommer meg ut i skogen ☹️ Vet akkurat hvordan det er. Men skal liksom være det beste, selv om sofaen frister. Men det gjør prolapset verre. Har selv i L4/L5 og har vært stille i nesten 1 år nå, og begynt så smått igjen. Smertestillende da?
oslofrk Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Går på paralgin forte, voltaren og en til. Det gjør at jeg klarer å komme meg rundt i huset 😕
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Har du ikke fått noen behandling eller plan hos legen? Fysioterapeut kan hjelpe deg med øvelser og hvilken type trening som kan hjelpe. Anonymkode: d5c46...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå