Abigael Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har gått og venta på mensen i snart to uker nå. Men ingenting skjer. Jeg føler meg mye kvalm og uvel i kroppen i løpet av dagen og er helt skutt og groggy når dagen er over. Men alle tester jeg tar er negative. Og vi har brukt prevensjon (kondom) hele perioden. Hva kan dette være? Er dette noe å oppsøke lege for, eller bør jeg bare se det an? Jeg føler meg ikke syk, men heller ikke frisk, så det hadde jo "passet" om det var fordi jeg var gravid. Men alle testene jeg har tatt er altså negative... skjønner ingenting...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Jeg ville ringt lege, det kan jo være en hormonforstyrrelse eller det kan være svangerskap utenfor livmor f.eks, da kan man få negativ test. Anonymkode: 329ea...45a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Da jeg ble gravid med første var ikke testen positiv før 2 uker etter jeg skulle ha mens. Så lenge du ikke har mens kan du være gravid Anonymkode: b1e77...726
Abigael Skrevet 19. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Da jeg ble gravid med første var ikke testen positiv før 2 uker etter jeg skulle ha mens. Så lenge du ikke har mens kan du være gravid Anonymkode: b1e77...726 Er det sant? Hva kan grunnen være til at det ikke slår ut da? jeg kjenner meg helt forvirra av dette. Har aldri hatt en slik periode uten mensen før, og de gangene jeg har vært gravid har testresultatet alltid lyst mot meg nesten før jeg har tissa på pinnen...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Sjekk hos lege! Ved forrige graviditet fikk jeg kun negative tester. Var plaget med kvalme og hadde ikke menstruasjon, men testene viste bare negativt. Til slutt oppsøkte jeg lege, der ble det tatt blodprøver. Resultatet viste at jeg var mellom 10-11 uker på vei. Leste en del om det da det skjedde, og det var flere som hadde erfaring med det samme. Første gang jeg har opplevd det. Anonymkode: a4627...8a8
Abigael Skrevet 20. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Sjekk hos lege! Ved forrige graviditet fikk jeg kun negative tester. Var plaget med kvalme og hadde ikke menstruasjon, men testene viste bare negativt. Til slutt oppsøkte jeg lege, der ble det tatt blodprøver. Resultatet viste at jeg var mellom 10-11 uker på vei. Leste en del om det da det skjedde, og det var flere som hadde erfaring med det samme. Første gang jeg har opplevd det. Anonymkode: a4627...8a8 Hjelpe meg! En graviditet passer skikkelig dårlig akkurat nå! Håper det bare er psyken som spiller meg et puss. Men må kanskje sjekke hos legen, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå