Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Har vært sammen med mannen min i 13 år. Har de siste 3-4 årene mistet følelsene for han, og sexlivet er over for min del. Han er en snill mann, god pappa og en kjernekar, men jeg har ikke de rette følelsene for han. Vi har småkrangla endel i høst, og skilsmisse ble nevnt fra min side en gang, men da steila han. Det kommer ikke på tale iflg. han. Jeg føler ikke det er rettferdig mot hverken han eller meg å fortsette, og hvertfall ikke når jeg ikke engang klarer fysisk kontakt. Hvordan gå fram på en ok måte? Anonymkode: 77fdf...b86
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Har du prøvd alt? Er du helt sikker på at det er dette du vil? Er vel ingen "beste" måte å gjøre det på, her må man bare rive av plasteret.. Håper likevel du gir dere til å prøve å reparere, følelser kan komme tilbake 😊 Anonymkode: a9849...724
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Parterapi og evt sexolog bør prøves før du bestemmer deg for å gå. Anonymkode: 66327...1ea
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Det mest jålete, barnslige og utopisk fjollete jeg ser på disse sidene er damer som proklamerer at de etter 5, 8, 15 eller 20 år bare liksom har "mistet følelsene" for mannen. Leser dere fortsatt bare Hjerterevyen?! Hvis man tror forelskelse er noe å bygge et helt liv på, da er man rett og slett for umoden til å flytte hjemmefra og sette barn til verden! Ta tak i forholdet ditt, som enhver voksen må, og slutt å vente på at "følelsene" skal komme seilende på ei fjøl og redde deg. Anonymkode: 34384...1cb
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Anonym over har nok aldri opplevd motgang i livet (ei heller et godt forhold?). Enhver oppegående person forstår at følelser i et forhold er kjempeviktige. Ikke bare de lidenskapelige, men de langvarige følelsene som går på felles ansvar, omsorg og opplevelser. Mye kan ha skjedd for å drepe slike følelser, og gi grobunn for negative tankemønster/apati/avsky. Du, HI, må komme til bunns i hva slags følelser som har dukket opp i stedet for de gode, og hvorfor. Først da kan dere aktivt finne ut om forholdet står til å redde. Sex er kjempeviktig, og om all lyst er borte, så må det finnes en grunn. Finn grunnen. Ikke sikkert dere finner tilbake seksuelt, og det er ofte god nok grunn til å gå fra hverandre. Du skylder mannen såpass at dere gjør en real siste innsats. Parterapi, psykolog, sexterapeut.... kjør på, slik at dere i fremtiden ikke angrer på at dere ikke prøvde hardt nok. Anonymkode: 48abc...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå