Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Mannen har ein irriterende uvane. Det er å tilby å lage kaker til alle selskaper vi blir innbudde til , men han lager ingen kaker selv det må jeg gjøre. Han gjorde det igjen i går. Og vart snurt og skulle aldri gjøre det igjen når jeg sier i fra at det ikkje er ok å love andre på vegne av meg. Håper han holder ord. Andre som har slike irriterende innslag i samlivet og hvordan takler dere det. Anonymkode: 7ff87...93c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Vel, om det skjedde ofte selv om jeg ga beskjed om at det ikke var greit.. Så hadde mannen stått for bakinga til han slutta å tilby kaker i tide og utide.. Anonymkode: cc25f...9ce
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Den dumme her er jo deg som baker når du har gitt beskjed. Jeg hadde LETT latt vær å bake. Anonymkode: 17587...9ef
Superdolly Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Da hadde jeg smilt søtt og sagt at jeg har ikke tilbudt meg å bake, men det har han. Derfor baker ikke jeg, men han. Vil han ikke bake, får han ringe dem og trekke tilbudet tilbake da. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du stadig baker for ham når du ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Tilbyr han kake får han da bake kaken selv?? Jeg hadde ikke bakt for ham. Anonymkode: 65239...7f5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 17 minutter siden, Superdolly skrev: Da hadde jeg smilt søtt og sagt at jeg har ikke tilbudt meg å bake, men det har han. Derfor baker ikke jeg, men han. Vil han ikke bake, får han ringe dem og trekke tilbudet tilbake da. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du stadig baker for ham når du ikke vil. Dette 👆 Hvis han har sagt dere kan bake kake er det selvfølgelig han som skal bake den. Når det er sagt så lover jeg bort mannen min i hytt og gevær da. "Å ja, trenger du hjelpe til å bære noe? Vent så sender eg bort NN." Anonymkode: 284f0...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå