Gå til innhold

Hadde du gått til lege med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i ganske lang tid hatt intense smerter pga stikkinger i huden. Ingenting utenpå si form av utslett eller lignende. Kun disse smertene. Det varer i noen minutter om gangen. Kommer og går så og si hver dag nå. Tidligere var det mer sjeldent, men har altså økt på.

Kan nevne at jeg i snart 6 år har hatt veldig store påkjenninger pga alvorlig sykdom i aller nærmeste familie. Selv har jeg hudkreft (ikke farlig hudkreft vel og merke, men må følge med, og dra til lege for å fjerne flekker i huden med jevne mellomrom. (basalcellekarnison) Denne stikkingen har ingenting med diagnosen min å gjøre tror jeg ,da den kom lenge etter at jeg fikk sykdommen.

I tillegg er jeg alenemor for to barn (4 og 10 år) og jobber fullt. Stressende hverdag, men ikke verre enn andre har det.

Ettersom dette ikke vises utenpå, så føles det litt rart å gå til legen med det, for det er jo ikke noe som er synlig :( Men det er veldig smertefullt og det begynner å plage meg en del i hverdagen..

Anonymkode: faf39...8c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stikker det?

Jeg hadde det som deg. Mye stress og påkjenninger. Hadde stadig smertefull stikking i ansiktet (startet med kriblinger) En morgen våknet jeg og hadde lammelser i ansiktet. 

Lang historie kort, det ble konkludert utbrenthet. Lammelsen hang i en stund. 

Anonymkode: dfb80...0b2

Skrevet

Hadde hvertfall fått bekreftet at det ikke har noe med hudkreften å gjøre. 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor stikker det?

Jeg hadde det som deg. Mye stress og påkjenninger. Hadde stadig smertefull stikking i ansiktet (startet med kriblinger) En morgen våknet jeg og hadde lammelser i ansiktet. 

Lang historie kort, det ble konkludert utbrenthet. Lammelsen hang i en stund. 

Anonymkode: dfb80...0b2

Foreløpig er det kun i ryggen av alle plasser. Men det er forferdelig vondt.

Jeg har også tenkt tanken på at jeg kan være på vei til å bli utbrent, for det har vært MYE siste årene, og mange rundt meg lurer på hvordan jeg fortsatt står på bena :(  Men jeg har liksom ikke noe valg i hverdagen. Skjer det noe med meg, så har ikke barna noen som kan ta seg av dem. Så jeg er livredd for at noe sånn skal skje :(

Takk for svar. Håper det går bra med deg <3

Anonymkode: faf39...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...