Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Har vært aktiv på tinder i to måneder nå, og truffet noen derfra men synes dating har blitt så overlegent, overdrevent, stressfult..Og ikke minst er det ubehagelig å få meldinger på en fredag kveld sånn klokken 23.00 - hvor er du? møtes? ... Du virker deilig du, vil du ha litt kos? ... Nei jeg føler meg gammeldags men er det ikke mulig å treffe folk på vanlig måte lengre? Jeg har ikke vært singel så lenge og er helt null på dette med online-dating og har virkelig ikke fått greie på dette her heller. Er en kvinne i 30-årene og anser meg som relativt ung enda. Så tenker jeg at disse mennene jeg møter på tinder må jo møte en dryss med damer for å se hvem som er "best" ? Å date har blitt til en konkurranse nesten, jobb intervju følelse-lignende opplevelser når jeg har truffet disse mennene fra tinder. Har ikke bodd i Norge så lenge og må innrømme det er mye lettere å date feks i England, savner litt den gammeldagse kulturen der hvor menn er høfligere og spanderer på drinken. Jeg gir opp, vet ikke om det er håp for meg å treffe noen på en normal måte. Folk er jo ikke så sosiale lengre, kun på nettet... Flere som er enige med meg her? Anonymkode: 7a52a...3cb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Ville heller satset på mint. En app som er mer rettet mot forhold. Tinder er mer rettet mot ons. Anonymkode: 227b4...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå