Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har møtt en mann jeg synes er helt fantastisk. Han flørter, er ærlig og rett og slett fantastisk som person. Jeg var litt engstelig for å dra hjem til han for jeg viste at det betydde sex, noe jeg også ville. Problemet mitt var at jeg ikke hadde hatt sex på 5-6 år og den sexen jeg tidligere hadde hatt var grei nok men ikke "mind blowing" som jeg hører venninnene mine snakker om. Vi hadde sex og det var den beste jeg noen sinne har hatt. Holdt på i nesten 4 timer med små pauser. Dette vil jeg ha mer av. Problemet er at jeg er gift. Vi deler ikke seng, kun samme adresse og samme barn. Jeg har i årevis lett etter muligheter til å komme meg ut av dette men finner ingen. Mannen mener vi må fortsette for barnets skyld og fordi ingen av oss har muligheten til å få et greit sted og bo og også for økonomien generelt sett. Jeg har også tidligere sagt til mannen at det er greit om han finner seg andre å ha sex med. Han er den typen som kun sitter hjemme i godstolen med fjernkontrollen i hånda når han ikke er på jobb. Gidder ikke gjøre en dritt. Jeg er ute på by'n inn i mellom, på shopping med venninner inn i mellom, trener og drar på besøk til venninner. Nå har jeg helt uventet møtt en mann som tenner meg enormt og gir meg fantastisk sex. Forhold er det ikke snakk om, men vi skal heller ikke ha sex med andre enn hverandre er regelen vi har satt. Merker at humøret mitt har vært bedre etter at vi begynte å flørte. Jeg ser lysere på tilværelsen og føler meg ikke så deprimert som jeg har gjort i årevis nå. Det er såpass at venninnene mine bemerker det. Det er kun en av dem som vet om denne andre mannen og hun stoler jeg 150% på. Hva slags unnskyldninger kan jeg bruke for å treffe han? Anonymkode: 93fae...b85
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Hvis du og mannen er enig om at forholdet deres er dødt trenger du vel ingen unnskyldning? Anonymkode: 88fda...dce
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Du får enten si til mannen din at du ikke orker leve livet lengre uten sex og at du fra nå av kommer til å ha det men denne mannen eller du får bryte ut av forholdet til mannen din. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: c8b2e...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå