Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg skal på fridays til uka, og lurer på hva jeg kan spise der som er lavkalori. Jeg er verken gravid eller ammer, så ingen fare altså. Jeg er helt i startgropa, så jeg ønsker ikke å Skeie ut enda, samtidig som jeg ikke gidder å droppe å reise på middag med venner. Så, hva er det beste å velge på den menyen? Anonymkode: c9ed7...e0b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Vegetarburger utenbrød, dropp også Norad tilbehøret Anonymkode: 7ce29...173
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Ikke Norad, noe av 😊 Anonymkode: 7ce29...173
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Du kan bestille en blandet salat med grillet kylling og dressingen på siden. Det fikser de greit til deg. På menyen har de noe som heter cæsar-kylling eller noe sånt som er grillet kyllingfilet med salat og cæsar-dressing, du kan bestille den og be om dressingen på siden også, så styrer du selv hvor mye dressing du bruker. Anonymkode: 2c60d...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå