angel100 Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Hei! Aktiv prøver på 8ende mnd nå og trodde virkelig spiren hadde satt seg denne gangen. For to uker siden Begynte kvalmen, hele formiddagen til ca kl 19 på kvelden fire dager på rad. Var sikker på at det endelig hadde gått. Testet neg 3 dager før mens var forventet. Tester NEG igjen samme dagen mensen skulle komme. Mensen kom en dag forsinket, men kvalmen har ikke gitt seg. Har vært veldig av og på. Kan gå tre dager uten, også plutselig er jeg kvalm igjen... hva kan dette være? Spyr ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå