Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Hva skal dere ha til middag neste uke? Trenger inspirasjon 😊 Anonymkode: 6486e...901
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Har bare for fire dager så langt: Kjøttkaker med ertepurre, poteter og brun saus Kylling med kurry saus ( paprika, rødløk) med ris og salat Fiskekaker med ovnssekte gr.saker og potet med rømme blandet med sweet chili saus Kjøttsuppe med pølsebiter og rundstykker Anonymkode: 65c06...71d
februarprins2013 Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 mandag : vet ikke, for hver mandag spiser vi i en lokal kirke tirsdag : fiske dag, mullig det blir laks ,nudler og grønnsaker onsdag : lapkaus med hjemmelaget rundstykker Torsdag : biff, med søtpotetmos og løk,mais og salat Fredag : Taco Lørdag : da skal jeg ut med arbeidsvenner og skal på en mexicansk/amerikansk cafe Søndag : And, søtpotet chips, grønnsaker og appelsinsaus
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Mandag: Kjøttboller, potetstappe, grønnsaker, fløtesaus og tyttebær Tirsdag: Torsk, tenker jeg ovnsbaker den og serverer med kokte poteter, sandefjorsmør og grønnsaker Onsdag: Hjemmebakte rundstykker fra frysa og eggemat, omelett, eggerøre, hardkokte egg e.l. Traveldagen dette, med treninger fra klokken 16 og utover. Torsdag: Kyllingfilet, ris, stekte grønnsaker og saus. Fredag: Taco eller hjemmelaget pizza, har ikke helt bestemt meg. Lørdag: Biff, ovnsbakte båtpoteter, stekte grønnsaker og saus Søndag: aner ikke enda. Anonymkode: 18b47...1ba
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Neste uke så skal jeg tømme frysen og kjøkkenskapet for mat, så det blir det vi har der. -Panert torsk med poteter og grønnsaker. -Hjemmelaget fiskegrateng med poteter, grønnsaker og raspet gulrot med eddik. -Kyllingwok av kyllingfilet med salat -Spagetti og kjøttdeig -Taco -Grønnsaksuppe Laks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå