Gå til innhold

"Hakk" i brystvorten..søkk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nylig oppdaget et slags hakk inn i brystvorten som ikke har vært der før. Det er akkuratt som noen har tatt en linjal og laget et hakk rett under nippelen.

Noen som har erfaring med at dette kan skje uten at det nødvendigvis betyr det verste av det verste.. Familien min er en tikkende kreftbombe og jeg går allerede til mamografi og ul 1 gang i året.

Erfaringer? Takk for at du leste.

Anonymkode: 0f822...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nok kontakte lege. Det kan selvsagt være helt ufarlig. Men søkk i bryst kan jo være et symptom på kreft, og bør undersøkes snarest. 

Anonymkode: b5b79...83c

Skrevet

Det skal du ikke ha. Forandringer som dette skal alltid sjekkes av lege. I mårra(mandag).

Anonymkode: 3a637...bfd

Skrevet

Alle forandringer i brystet skal sjekkes av lege. 

Det trenger selvfølgelig ikke være kreft, jeg kjenner to stykker som har opplevd godartede ting (godartet svulst og fettkul), men jeg kjenner også ei som hadde brystkreft som spredde seg til lever og ble dødelig. 

Så kom deg til lege og få det sjekket 

Anonymkode: 23d2c...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...