Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Hei Har nylig oppdaget et slags hakk inn i brystvorten som ikke har vært der før. Det er akkuratt som noen har tatt en linjal og laget et hakk rett under nippelen. Noen som har erfaring med at dette kan skje uten at det nødvendigvis betyr det verste av det verste.. Familien min er en tikkende kreftbombe og jeg går allerede til mamografi og ul 1 gang i året. Erfaringer? Takk for at du leste. Anonymkode: 0f822...1f4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Du bør nok kontakte lege. Det kan selvsagt være helt ufarlig. Men søkk i bryst kan jo være et symptom på kreft, og bør undersøkes snarest. Anonymkode: b5b79...83c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Det skal du ikke ha. Forandringer som dette skal alltid sjekkes av lege. I mårra(mandag). Anonymkode: 3a637...bfd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Alle forandringer i brystet skal sjekkes av lege. Det trenger selvfølgelig ikke være kreft, jeg kjenner to stykker som har opplevd godartede ting (godartet svulst og fettkul), men jeg kjenner også ei som hadde brystkreft som spredde seg til lever og ble dødelig. Så kom deg til lege og få det sjekket Anonymkode: 23d2c...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå