Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Klarer du strake eller bare med knærne nedi? Hvor mange tar du og hvor gammel er du? Anonymkode: 96519...5e0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Jeg klarer ikke å bruke mer enn en push-up av gangen. Mer gjør vondt. Anonymkode: 35c69...44a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Strake 25 stk×3 tar jeg på trening som oppvarming før styrkeøvelser. Anonymkode: 15b46...e32
Mamma til 2 søte Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Måtte prøve 😂 Tok 6 stk med litt problemer, hadde nok klart 10. Strake altså. Trener mye styrke for tiden, men pushups er mye teknikk også. Tar aldri pushups på trening. Er i 30 åra en plass.
Lille krøll Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 På strake armer og bein. 3*40. Kan og ta 10 per arm. Er 32
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 Null. Trener mye styrke (frivekter) og yoga. Men akkurat push-ups har jeg ikke klart enda. Treneren min sa at jeg er såpass lang (veldig lang rygg) og at det vil da ta mye trening for å få styrket kjerne- og ryggmuskulatur nok til å klare sånt. Anonymkode: e362c...0e7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #7 Skrevet 18. mars 2017 Jeg kan ikke ta noen av delene pga gamle skader i begge albuer. Hadde nok ikke klart noe annet enn på knærne om jeg hadde kunnet Anonymkode: 93c0d...c9c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 Jeg holder på med 30 day shred, og må ta de på knærne. Har ikke telt antall, men synes det er mer enn tungt nok 😛 Anonymkode: 7a4db...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå