Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har en gutt på 4 år å må innrømme at jeg ikke har vært flink til å gå lange turer eller krevende turer med han.Er ikke noe glad i å på turer selv men gjør det selvsagt for gutten min.Idag gikk vi på fjelltur som tok en time hver vei.Når jeg var godt en stund så fikk jeg vondt under foten å det ga seg ikke før jeg satt lenge å slappet av.Kommer det av dårlige sko? eller blir det bare sånn pga jeg ikke er vant til å gå på tur? gikk bare i noen billige støvletter. Bare tenker at hvis det er pga dårlige sko så kan det være lurt å investere i noen skikkelige sko så det er mer behagelig å gå på tur. Hadde altså ikke vondt i beina,bare under foten. Anonymkode: 6b1f2...a21
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Å gå tur i et par timer med billige støvletter ville fått mine føtter vonde vil jeg tro. Jeg går mest med gaitline, fy søren, de er gull verdt 🙂 Anonymkode: c9ff6...78e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Skikkelige sko er lurt å investere i uansett hva grunnen er. Anonymkode: 3ba41...423
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Ecco Cool 2.0 om du skal ha en fantastisk god sko. Anonymkode: f3c69...997
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Å gå i to timer i billige støvletter hadde tatt livet av bena mine ihvertfall. Jeg går alltid i skikkelige sko, dempede. Lever i joggesko jeg Anonymkode: 9cbd4...20f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 Der vi gikk var det ekstremt mye gjørme og ganske glatt pga det,så hadde jeg gått med joggesko så hadde hele skoen vært dekket av gjørme. Anonymkode: 6b1f2...a21
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #7 Skrevet 18. mars 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Der vi gikk var det ekstremt mye gjørme og ganske glatt pga det,så hadde jeg gått med joggesko så hadde hele skoen vært dekket av gjørme. Anonymkode: 6b1f2...a21 Spiller det noen rolle da, sko kan vaskes.... Jeg har joggesko og litt høyere sko i gore-tex til slike turer, aldri støvletter/støvler. Slike: https://www.skoringen.no/ecco-damestoevlett-sort-811163-xpeditio_1.aspx?options=1433876&dfw_tracker=10297-9032021&gclid=CKq29tyI4dICFVeJsgody4gBtg og slike: https://www.footway.no/impulse-w-gore-texr-navy-fuchsia.html?size=36&gclid=CMHBmP2I4dICFVGMGQodCioEtw&gclsrc=aw.ds Jeg bruker veldig lite penger på meg selv, ikke på klær, sminke, frisør eller noe sånt, men akkurat sko må jeg ha skikkelige av ellers tar ben og rygg helt knekken på meg. Jeg prioriterer gode sko. Anonymkode: 9cbd4...20f
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 Er det noe du i det hele tatt skal bruke penger på, så er det sko. Du skal forhåpentligvis gå på beina dine hele livet, og uansett hva slags gåing vi snakker om, så trenger beina gode sko. I terrenget må man ha en sko med demping, støtte og med god såle. På harde gulv er demping et absolutt must. Sommersandaler med syltynn og paddeflat såle er kun til å sitte rolig i, eller f.eks. i selskap. Skal man gå, så trenger man en god såle, også på sommersandalene. Bitkenstock, f.eks. Pene? Njei, men bra for foten.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #9 Skrevet 18. mars 2017 Sko er laget for ulike formål, demed bør vi bruke sko som er laget for det vi skal gjøre. Og skoen skal passe din fot, dermed betyr ikke det at ett dyrt merke eller at det er en fjellsko er det beste for din fot. Prøver du ulike fjellsko, merker du fort at noen er mye bedre på din fot eller ikke. Jeg sliter utrolig mange sko på jobb. Mye gåing, mye løfting, hardt underlag og mye ulike tempraturer. Joggesko er helt umulig å bruke som arbeidssko, etter en mnd er den ene helt gåen mens den andre virker nesten ubrukt. Noen gjør at kneet får vondt og andre liker ikke ryggen, så sko er viktig. Jeg kjøpte billige fjellstøvler på Jula for litt siden, jeg trengte nye sko for å jobbe i hagen med. Tok de på meg med en feil mår jeg skulle på jobb, og de er faktisk de best skoa jeg har hatt på jobb. Anonymkode: 68085...f29
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #10 Skrevet 18. mars 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sko er laget for ulike formål, demed bør vi bruke sko som er laget for det vi skal gjøre. Og skoen skal passe din fot, dermed betyr ikke det at ett dyrt merke eller at det er en fjellsko er det beste for din fot. Prøver du ulike fjellsko, merker du fort at noen er mye bedre på din fot eller ikke. Jeg sliter utrolig mange sko på jobb. Mye gåing, mye løfting, hardt underlag og mye ulike tempraturer. Joggesko er helt umulig å bruke som arbeidssko, etter en mnd er den ene helt gåen mens den andre virker nesten ubrukt. Noen gjør at kneet får vondt og andre liker ikke ryggen, så sko er viktig. Jeg kjøpte billige fjellstøvler på Jula for litt siden, jeg trengte nye sko for å jobbe i hagen med. Tok de på meg med en feil mår jeg skulle på jobb, og de er faktisk de best skoa jeg har hatt på jobb. Anonymkode: 68085...f29 Vet du om de fortsatt selges på jula? Hadde trengte noen gode sko som ikke er for dyr ettersom jeg ikke har så god råd akkurat nå. Anonymkode: 6b1f2...a21
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #11 Skrevet 18. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å gå i to timer i billige støvletter hadde tatt livet av bena mine ihvertfall. Jeg går alltid i skikkelige sko, dempede. Lever i joggesko jeg Anonymkode: 9cbd4...20f Selv om det var nydelig vær i dag så var det ganske kaldt så er glad jeg ikke gikk i joggesko.Det heller ikke vært så lurt med joggesko ettersom de hadde blitt dekket av gjørme siden skoene er så lave. Anonymkode: 6b1f2...a21
me_87 Skrevet 19. mars 2017 #12 Skrevet 19. mars 2017 Jeg ville kjøpt noen gode fjellsko for de er ofte høyere enn vanlige joggesko
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #13 Skrevet 19. mars 2017 23 timer siden, Hercule Poirot skrev: Er det noe du i det hele tatt skal bruke penger på, så er det sko. Du skal forhåpentligvis gå på beina dine hele livet, og uansett hva slags gåing vi snakker om, så trenger beina gode sko. I terrenget må man ha en sko med demping, støtte og med god såle. På harde gulv er demping et absolutt must. Sommersandaler med syltynn og paddeflat såle er kun til å sitte rolig i, eller f.eks. i selskap. Skal man gå, så trenger man en god såle, også på sommersandalene. Bitkenstock, f.eks. Pene? Njei, men bra for foten. Du har helt rett,jeg kommer nok til å kjøpe noen skikkelige sko nå så kanskje det blir mer behagelig å gå på tur Jeg bryr meg fint lite om utseende på skolen så lenge de er gode å gå med Anonymkode: 6b1f2...a21
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #14 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett,jeg kommer nok til å kjøpe noen skikkelige sko nå så kanskje det blir mer behagelig å gå på tur Jeg bryr meg fint lite om utseende på skolen så lenge de er gode å gå med Anonymkode: 6b1f2...a21 Nå som det snart begynner å gå mot vår, så vil jeg anbefale deg goretex joggesko Anonymkode: 3ba41...423
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 Okey skal se litt på nettet hva jeg finner av goretex sko Anonymkode: 6b1f2...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå