Gå til innhold

Tinnitus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en som har tinnitus. Han har alltid musikk eller radio på for å begrense dette. Det jeg lurer på er egentlig litt snodig. 

Sist vi møttes hadde vi sex. Heftig sex. Når det gikk for så fikk han etterpå noen rare greier. Han stønnet og bar seg og hele kroppen vred seg i noe som minnet veldig om smerte. Jeg var ikke forberedt på dette og ble helt satt ut. Et øyeblikk minnet han om noe jeg har sett på film, folk som blir til varulv. Jeg turte ikke å spørre hva som egentlig skjedde og ikke sa han noe heller.

Kom til å tenke på at kanskje orgasmen forverret tinnitusen. Noen som vet? 

Anonymkode: ac291...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han har orgasmehodepine? Det kan visstnok være en eksplosiv hodepine.

Anonymkode: f0b88...383

Skrevet

Jeg har tinnitus, men har aldri opplevd forverring av orgasme...

Anonymkode: bc6d8...31f

Skrevet

Ikke bare en voldsom orgasme da? Jeg får både ukontrollerte "kramper" i kroppen og kan se og høres ut som jeg har vondt...

Anonymkode: 2302d...fc1

Skrevet

Tviler på at dette kan kobles til tinnitus. Men å få en skikkelig heftig orgasme kan faktisk være utrolig smertefullt. Jeg vet, mannen min gir meg av og til slike. Det er så vanvittig godt, og samtidig så j**lig vondt. Jeg kan ynke meg leeenge, og han må ta pause. Hadde han bare fortsatt ville jeg karakterisert det som overgrep. 

Ellers er også tinnitus veldig slitsomt. Har hatt det i 15-20 år, og på sitt verste stjeler det alt av energi. 

Mvh.

sliten.no.

Anonymkode: 8737e...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...