Gå til innhold

Snakk meg til fornuft please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på familietur med mannen og alle hans kolleger med familie. Det finnes en slags plan på oppholdet, men jeg forstår den ikke og stadig aner jeg ikke hvor vi skal, hva vi skal, hva jeg bør ha på osv osv...

Nå er jeg i tillegg sliten og begynner bli mektig irritert kjenner jeg! Jeg har brukt en hel helg på folk jeg ikke aner hvem er og blir stadig sittende og vente uten å vite hvor de andre er/hva de gjør osv osv. I tillegg må noen sitte på rommet etter ca 22, så ungene får sove og mannen vil selvfølgelig være sosial...

Nå sitter jeg her igjen, jeg skulle bare vente litt så kommer mannen snart tilbake. Aner ikke hva jeg venter på eller hvor lang tid det tar. Ungene er over alle hauger, funnet noen å leke med. Forsøker nyte tiden, men må si jeg har det bedre hjemme. Ser ikke poenget! Forklar meg -noen- hvor heldig jeg er og at jeg bare sutrer av ikke noe. Takk :) 

Anonymkode: 49f58...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sette seg inn i planen?

Hva med å spørre mannen hvor han skal før han drar?

Hva med å sosialisere seg med de andre som sikkert heller ikke har mennene hengende over seg hele tiden?

Hva med å henge med foreldrene/mor til de barna ungene leker med?

Anonymkode: 45454...697

Skrevet

Fordi jeg har forsøkt det, men lykkes ikke. Ingen gjør det samme samtidig her later det til og spør jeg mannen hva som skjer når får jeg ikke ordentlige svar. Det hele fremstår kaotisk på meg eller lite/dårlig opplyst. Et eks er middagen i går. Jeg satte på meg en enkel kjole, alle andre kom i olabukser. Aner ikke hvordan alle andre visste man ikke pynter seg! Ellers kjenner jeg ikke så mange her, så når folk reiser seg fra bordet og sier: "nei, nå skal jeg og mine bade", føler jeg det ikke helt naturlig og troppe opp alene i det bassenget uten mine (som jeg aldri aner hvor er eller hvor skal). De er fire stykk og gjør heller sjeldent ting sammen... Og det er jo forsåvidt greit, men kunne jo vært hyggelig og ikke bare sitte på vent og passe unger etter leggetid. En enkel kaffe med gubben burde være innenfor. Men, for all del, jeg går tur og trener osv jeg, bare kunne gjort det samme hjemme liksom og følt meg mer vel og sluppet overraskelse på overraskelse... Ser virkelig ikke poenget med at jeg er her

Hi

Anonymkode: 49f58...2fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...