Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Hun er 1;5 år. Har gått i ca 4 måneder nå. Syns beina ser så rare ut, de heller liksom innover. Tok det opp på helsestasjonen for noen mnd siden og fikk beskjed om at det er vanlig når de lærer seg å gå, og at jeg skulle ta kontakt om det ikke bedrer seg. Nå har hun gått i 4 måneder og beia er helt like enda. Ser dette kjent ut for noen? Anonymkode: fa7d1...897
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Helt normalt, men det vil rette seg. Vår eldste var ogsp sånn, men vokste det av seg. Anonymkode: 2cee6...c1d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Min sønn på2 hadde det også. Husker jeg tenkte over det...men kan nå ikke huske når det ble borte. Nå er beina hans helt rette Anonymkode: e006d...6e1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Datteren min og var sånn, litt verre kanskje. Hun ble ikke bedre, tok avstøpning og fikk såler til henne når hun var 4 år, brukte disse kun i 2 måneder da de gjorde så hun fikk blødende gnagesår. Fortsatte noen måneder med litt øvelser, fortsatt ingen bedring. Etter 1 år ca, så opererte de ene foten(den verste). Idag er hun 12 år og fortsatt litt skjev. Pass på å kjøpe gode sko til henne, med ordentlig hælkappe, god såle og forhøyning på innsiden av sålen. Anonymkode: 95933...bb1
uhhuhher Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Begge mine har hatt slike ankler. Han på snart fire har det enda, han på seks har vokst det av seg. Aldri noen som har noe på det, og begge ungene går helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Datteren min og var sånn, litt verre kanskje. Hun ble ikke bedre, tok avstøpning og fikk såler til henne når hun var 4 år, brukte disse kun i 2 måneder da de gjorde så hun fikk blødende gnagesår. Fortsatte noen måneder med litt øvelser, fortsatt ingen bedring. Etter 1 år ca, så opererte de ene foten(den verste). Idag er hun 12 år og fortsatt litt skjev. Pass på å kjøpe gode sko til henne, med ordentlig hælkappe, god såle og forhøyning på innsiden av sålen. Anonymkode: 95933...bb1 Kan jo være greit å nevne at dette ikke er noe man starter med i privat regi. Hos de fleste retter dette seg ut av seg selv. Er du usikker, ta det opp med helsestasjon igjen og be om henvisning til fysio for vurdering og eventuelle tiltak/øvelser. Anonymkode: 10bf0...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå