Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du setter grenser for et barn på 7-10 år, og det barnet sier til deg at du er frekk? 

Er reaksjonen den samme uavhengig av om det er ditt barn eller ei?

Anonymkode: 3591c...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om min reaksjon hadde vært den samme? Mest sannsynlig ikke. Men jeg hadde ikke lagt så mye imellom om det hadde vært niese eller nabounger. 

Skrevet
Akkurat nå, Mamma til 2 søte skrev:

Om min reaksjon hadde vært den samme? Mest sannsynlig ikke. Men jeg hadde ikke lagt så mye imellom om det hadde vært niese eller nabounger. 

Hvordan hadde reaksjonen vært da? Eller er det helt greit at et barn lirer av seg en sluk kommentar?

Anonymkode: 3591c...135

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan hadde reaksjonen vært da? Eller er det helt greit at et barn lirer av seg en sluk kommentar?

Anonymkode: 3591c...135

Jeg sliter litt med å se for meg situasjonen da jeg ikke opplever slikt spesielt ofte. Men nei, selvfølgelig er det ikke greit. Jeg sier jo at jeg reagerer, men at jeg reagerer kanskje litt ulikt på det om det er mine unger eller noen andre. Jeg kan liksom ikke helt huske noe lignende i farta. Men jeg sier ifra på en "hardere" måte med mine enn andre sine. Orker ikke skriking og mer drama fra andre unger enn mine egne :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...