Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg er i kontakt med ganske mange ungdommer hver uke og bruker en del tid på å kjøre dem til og fra aktivitner. Det jeg reagerer på er at guttene aldri sier takk. De er hyggelige og greie, men om jeg sender en melding og spør om de vil sitte på er svaret bare "ja", og de sier aldri "takk for turen". Jentene takker nesten bestandig. Oppdrar dere ikke guttene til å takke? Anonymkode: 0c119...6ea
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Jeg oppdrar ungene mine ganske likt, og deler ikke erfaringen din mtp å takke. Jeg syns ungdommer generelt er høflige og flinke til å både takke og skryte.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har to tenåringsgutter selv og har dermed ganske mye med gutteslamper i denne alderen å gjøre. Har de med i bilen, kjører de til ting, kjører de hjem, har de på middag, på overnatting osv. Jeg synes de generelt er veldig høflige, de takker for maten, takker for turen osv så jeg har ikke samme inntrykk som deg. Jeg møter ofte på klassekamerater osv av guttene mine når jeg er ute på egenhånd også, på butikken, kjører forbi de på veien osv og synes det er så koselig at de faktisk vinker, smiler og hilser på meg da også. Ungdommen i dag er veldig greie synes jeg, pliktoppfyllende, blide og høflige. Anonymkode: 108ec...c31
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har to tenåringsgutter selv og har dermed ganske mye med gutteslamper i denne alderen å gjøre. Har de med i bilen, kjører de til ting, kjører de hjem, har de på middag, på overnatting osv. Jeg synes de generelt er veldig høflige, de takker for maten, takker for turen osv så jeg har ikke samme inntrykk som deg. Jeg møter ofte på klassekamerater osv av guttene mine når jeg er ute på egenhånd også, på butikken, kjører forbi de på veien osv og synes det er så koselig at de faktisk vinker, smiler og hilser på meg da også. Ungdommen i dag er veldig greie synes jeg, pliktoppfyllende, blide og høflige. Anonymkode: 108ec...c31 Det med at de vinker, smiler og hilser når vi møtes opplever jeg også. De er greie å ha med å gjøre hyggelige folk, men de er ekstremt kortfattet når de skriver meldinger og de er elendige på høglighetsfraser. Anonymkode: 0c119...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå