Gå til innhold

Stjele postkasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flytta og ser nå på det felles postkassestativet at det er fullt, men at to av kassene er uten navn... Er det fritt fram da eller vil jeg terge på meg anonyme naboer? 

Anonymkode: 373e5...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk også beskjed på postkontoret at det holdt ikke å bare bytte adresse på posten.no og folkeregisteret. Jeg måtte fysisk få tak i postbud og si ifra at nå vil jeg ha posten min i den kassa der med navnet mitt på.....

Skrevet

Har dere huseierlageller borettslag?gå til styret og hør om det er en postkasse ledig til deg eller om du må skaffe en selv. 

Når du har fått en så setter du opp navneskilt da skal du slippe å ta kontakt med postbud. 

Anonymkode: d007a...1b6

Skrevet

Det er eneboliger med felles postkassestativet, ikke noe borettslaget. Vurderer å feste en postit-lapp på innsiden av lokket på den tomme kassen med spørsmål om noen eier den?

HI.

Skrevet

Men overtok du ikke bare postkassen til de som bodde der før deg? 

Skrevet

Jeg vil jo tro at en av de uten navn er fra forrige eier... Får ikke kontakt med dem for å spørre. Men jeg forlot jo min postkasse til neste eier, er det det som er vanlig? 

Skrevet

Spør en av naboene hvilken postkasse de forrige eierne hadde.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har flytta og ser nå på det felles postkassestativet at det er fullt, men at to av kassene er uten navn... Er det fritt fram da eller vil jeg terge på meg anonyme naboer? 

På mitt postkassestativ så er det flere uten navn, inkludert min egen. Det står kun husnr. Hadde virkelig begynt å lure hvis noen andre hadde tatt den en dag. Spør naboene om de vet hvilken forrige eier hadde

Anonymkode: f2a99...ca8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...