Gå til innhold

Hvordan ser deres gang ut? Med jakker og sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye henger fremme og hvor mye er gjemt. 

Ser at det nå er kaos i gangen vår, eller jeg føler det men ingen andre. 

Har veldig stor gang, så vi har et stort skap hvor barna har to skuffer på hver til caps, luer votter osv. Korger har det der på hver sin del hvor det er skyvedør. Til fleece, tykke gensere, pensko og lignende. I ene øverste hyllen har vi uteleker og i den andre har jeg skjerf. 

Men så var d alle sko og ytterjakker jeg sliter med selv om jeg rydder bort etter sesong så blir det jo så mye..... 

hjelp 😅😅

Anonymkode: 577a1...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dobbeltskap, 1 benk med oppbevaring, 1 dobbeltskap i naborommet og eget separat vaskerom med skoskap og skohyller. Har i tillegg skostativ ved døra og vogna ute i gangen. Vi er da 2 voksne& 2 barn. Fyller opp alle skapene med sommer/vintertøy, turting og mc-utstyr . Så lenge alle henger opp etter seg og setter skoene på plass er det som regel ryddig.

Anonymkode: 44778...e6e

Skrevet

Kaos. En stor gang med en diger skyvedørsgarderobe med masse skuffer til barna og ett skap til bare sko og en diger skogkledde.  Enda ligger det strødd rundt omkring,blir snart gal av å mase om opprydning. 

Anonymkode: 0a78b...36b

Skrevet

Kaps her også. Gangen er på kanskje 1,5 kvadrat da, så det er ikke så rart når fem personer har ting der. Vi har en benk med skohyller under, og en skohylle ved siden av med tre etasjer. Alt er stappfullt. Så har vi 5-8 par sko på gulvet også. En smal kommode med en skuff til hver. En knaggrekke og 4 løse knagger er alt vi har. Så har vi to garderobeskap lenger inne i huset hvor jeg henger det som ikke er i sesong, ekstra regntøy, kjeledresser o.l.

Ønsker meg veldig en svær gang!

Anonymkode: 15726...4ee

Skrevet

Kaos skulle det stå

Anonymkode: 15726...4ee

Skrevet

Har walk-in. Der har vi tre rekker å henge jakker på. 5,5 meter henging totalt. I tillegg 1 meter henging av sko samt skohyller. Åtte kurver til luer etc. 

I hovedgangen står det vi bruker nå. 

Anonymkode: 0c2b1...ed2

Skrevet

Hver helg fra lørdag til mandag morning er gangen min plettfri så blir det sakte men sikkert kaos iløpet av uken.

Prøver og bare ha klær og sko om brukes fremme  men det er alltid noe som gjør at mye mer kommer frem av jakker, sko, dresser ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...