Gå til innhold

Mmr.....6 klassingene skal ta den no.....noen som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfart feber, bli dårlig en ukes tid etterpå?

Så det sto på info-arket at det kan skje. 

Men er dette lett feber, eller kan man bli skikkeli dårlig?

Anonymkode: 5a036...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ettervirkninger i det hele tatt her.

Anonymkode: 0f6ba...7dc

Skrevet

Håper det ikke blir noe her heller. 

Skrevet

Litt øm i armen et par dager, ellers ingenting her.

Anonymkode: 69901...924

Skrevet

3stk unger som har tatt den og tre ulike bivirkninger. 

Hun ene fikk litt feber, vondt i hodet og følte seg pjusk i en ukes tid. Hun som sjeldent klager på at hun er dårlig før hun ligger helt utslått. Hun gikk på skolen, det var vist ingen grunn til å være hjemme når hun klarte å gå med feber.

Ei anna påsto hun hadde feber, men termometeret viste ingen feber. Hun var såååå dårlig og kunne ikke gå på skolen.

Siste mente armen eksplodert hvert øyeblikk og ment hun måtte på sykehuset. Vi var vist fryktlig teite som sa vi ikke dro på sykehuset før den eksploderte og hun måtte dra på skolen. 

Vi har ei som skal ta den i år, eller mulig hun har tatt den. Hun syns sprøyter er digg, så der hører vi ikke om hvor sprøyter err i uker før hun skal ta den. Skrev under papiret ved skolestart, og jeg gidder ikke å bite meg merke i når hun gjør slike ting. Hun er kronisk syk, så konsentrerer meg om det som må huskes og gjøres istede. Helsesøster sett sprøyten og ungen sier ifra om formen er dårlig. 

Anonymkode: 1e0a1...90a

Skrevet

Oi..... det kan åpenbart gå alle veier dette..... ja jeg får vente i spenning.... 

Takk for tilbakemeldinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...