Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 https://www.nrk.no/rogaland/skole-beslaglegger-mobiler-i-en-uke-1.13432319  Denne mora 🙈 Er en av grunnen til at jeg skal slutte som lærer.. Altså ikke den spesifikke mammaen, jeg kjenner ikke dama. Men er så drittlei foreldre som er sånn "stakkars barnet mitt, dets rettigheter blir tråkket på". Vel, hent telefonen da! Før det har gått en uke. Problem "løst". Anonymkode: 57e71...ce2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Skjønte heller ikke problemet. Elev følger ikke regel. Telefon inndratt. Mor må hente telefon. Mor og elev sutrer i avisen. Ok.... Stakkars lærere tenker jeg Anonymkode: ba94d...945
Yellow Brick Road Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Mulig at det juridisk er ulovlig at skolen inndrar telefonen og ber foreldrene hente den. Men hadde mitt barn brukt sin telefon ulovlig på skolen, hadde jeg latt den ligge minst en uke før jeg hentet den. Eller om jeg hadde hentet den, så hadde den fortsatt vært inndratt en stund til. Jeg måtte slå av radioen da jeg hørte dette i bilen i dag, for jeg orket ikke å høre på sytet.
Iiiiik Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Jeg savner fortellingen om hvorfor 13-Ã¥ringen satt med telefonen i klasserommet i det hele tatt. Det er jo flaut at moren hennes formidler at det er greit Ã¥ bryte skolens regler. Hva tenker mamma at skolen skal gjøre da?Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå