GÃ¥ til innhold

Mobil inndratt i en uke..


Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.nrk.no/rogaland/skole-beslaglegger-mobiler-i-en-uke-1.13432319

 

Denne mora 🙈 Er en av grunnen til at jeg skal slutte som lærer.. Altså ikke den spesifikke mammaen, jeg kjenner ikke dama. Men er så drittlei foreldre som er sånn "stakkars barnet mitt, dets rettigheter blir tråkket på". 

Vel, hent telefonen da! Før det har gått en uke. Problem "løst". 

Anonymkode: 57e71...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte heller ikke problemet. 

Elev følger ikke regel. Telefon inndratt. Mor må hente telefon. Mor og elev sutrer i avisen. 

Ok.... Stakkars lærere tenker jeg 

Anonymkode: ba94d...945

Skrevet

Mulig at det juridisk er ulovlig at skolen inndrar telefonen og ber foreldrene hente den. Men hadde mitt barn brukt sin telefon ulovlig på skolen, hadde jeg latt den ligge minst en uke før jeg hentet den. Eller om jeg hadde hentet den, så hadde den fortsatt vært inndratt en stund til.

Jeg måtte slå av radioen da jeg hørte dette i bilen i dag, for jeg orket ikke å høre på sytet.

Skrevet

Jeg savner fortellingen om hvorfor 13-åringen satt med telefonen i klasserommet i det hele tatt. Det er jo flaut at moren hennes formidler at det er greit å bryte skolens regler. Hva tenker mamma at skolen skal gjøre da? 

Skrevet

Idiotforeldre.

Anonymkode: b1716...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...