Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Ettåringen vår har helt angst for "rumpetermometer". Han får noia bare han hører pipet som kommer når man skrur det på. Tenker derfor kjøpe annen type. Noen som har tips om hvilket? Syns jo sånt pannetermometer virker helt genialt men virker som at ekspertene fraråder det pga ofte store avvik... Anonymkode: ebeb9...aed
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 eneste som målet riktig, så der kan ikke barnet bestemme tenker jeg Anonymkode: 76fdc...612
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Vel, min ettåring er STERK, og når han hyler av full hals i vill panikk og kjemper imot alt han kan så klarer ikke jeg å måle, rett og slett. Er fysisk umulig for meg å både holde han stille nok, og i tillegg måle tempen... Har ikke lyst å stikke noe opp i rumpa på han og risikere å gjøre skade fordi han ikke ligger stille... Anonymkode: ebeb9...aed
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har Braun øretermometer + infrarød avstandsmåler for pannen. Hadde i tillegg et smokketermometer da poden var nyfødt/liten. Det har vært svært liten forskjell på målingene av disse opp mot måling av stumpen på sykehuset (og ikke minst mye mindre plagsomt). Bruker mest det infrarøde slik at vi slipper å plage babyen da hn er syk. Anonymkode: c2b31...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå