Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Det skjer jo veldig lite her. Hvor er det alle har flyktet til? Anonymkode: 4f563...918
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Sånn har det vært etter hver omlegging og så kryr folk seg tilbake igjen. Og så klages det ved neste omlegging at den forrige var bedre selv om de klagde den gang også 😜😂 Og sånn går dagene Anonymkode: cbf43...b09
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Jeg er her kanskje 1/10 av hva jeg var her tidligere, maks. Kommer til å kutte enda mer ut. Får hodepine etter få minutter her etter omleggingen, blir for slitsomt med den nye layouten. Så for min del ligger det for døden, ja. Anonymkode: 8afee...685
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Ser ikke nødvendigheten av å endre layouten,bare irriterende Anonymkode: 91bef...ec2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her kanskje 1/10 av hva jeg var her tidligere, maks. Kommer til å kutte enda mer ut. Får hodepine etter få minutter her etter omleggingen, blir for slitsomt med den nye layouten. Så for min del ligger det for døden, ja. Anonymkode: 8afee...685 Enig! Anonymkode: 607f9...8da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Jeg hadde problemer med innloggingen når det nye forumet kom. Ble utestengt etter å ha prøvd passordet mitt for mange ganger. Jeg vet at passordet var rett, men jeg måtte trykke på glemt passord for å få mail der jeg kunne skifte det. Så skiftet det jo til det det alltid har vært....... Kanskje andre som har samme problemet? Anonymkode: 5b9c4...856
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. mars 2017 #9 Skrevet 17. mars 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde problemer med innloggingen når det nye forumet kom. Ble utestengt etter å ha prøvd passordet mitt for mange ganger. Jeg vet at passordet var rett, men jeg måtte trykke på glemt passord for å få mail der jeg kunne skifte det. Så skiftet det jo til det det alltid har vært....... Kanskje andre som har samme problemet? Anonymkode: 5b9c4...856 Samme her!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #10 Skrevet 17. mars 2017 Etter 12 år tror jeg dette er slutten for min del. Bruker kun mobil og det blir for tungvint. Kan ikke bare stikke innom å se lenger, blir for mye scrolling og styr. Derfor jeg har brukt dette forumet istedenfor kvinneguiden.. Anonymkode: 7bb79...1cb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #11 Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter 12 år tror jeg dette er slutten for min del. Bruker kun mobil og det blir for tungvint. Kan ikke bare stikke innom å se lenger, blir for mye scrolling og styr. Derfor jeg har brukt dette forumet istedenfor kvinneguiden.. Anonymkode: 7bb79...1cb Da er jeg ikke alene om det, det med å ha brukt dette forumet i stedet for KG pga hvor enkelt og lettvint der var. Anonymkode: b914c...dd1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #12 Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter 12 år tror jeg dette er slutten for min del. Bruker kun mobil og det blir for tungvint. Kan ikke bare stikke innom å se lenger, blir for mye scrolling og styr. Derfor jeg har brukt dette forumet istedenfor kvinneguiden.. Anonymkode: 7bb79...1cb Nettopp derfor jeg også var her. Kvinneguiden var alltid uaktuell, så det blir dette også. Vi får tipse hverandre om andre gode og aktive forum med mer brukervennlig layout 😊 Så treffes vi der! Anonymkode: 789c0...078
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #13 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp derfor jeg også var her. Kvinneguiden var alltid uaktuell, så det blir dette også. Vi får tipse hverandre om andre gode og aktive forum med mer brukervennlig layout 😊 Så treffes vi der! Anonymkode: 789c0...078 Vi tenner digitale lys for de som har så mye tid til overs at de ønsker å poste slik søppel. #tennelys Hadde dere klaget like lite her som hos fastlegen, så hadde dere måtte hatt en jobb. At dere tror at dere kan påvirke løsningsansvarlig til å skifte tilbake til gammel løsning med den tafatte sytingen er bare trist. Sokrates kom dere 2500 år i forveien: "alt var bedre før" Nå er det deres tur. Dere skaper klikk da, ved at jeg gidder å ta meg tid til å svare på dette. Jeg skal prøve å slutte å synke ned på deres nivå, selv om det er sent på en lørdag, også kalt tidlig søndag. Anonymkode: da5e1...d0b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #14 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi tenner digitale lys for de som har så mye tid til overs at de ønsker å poste slik søppel. #tennelys Hadde dere klaget like lite her som hos fastlegen, så hadde dere måtte hatt en jobb. At dere tror at dere kan påvirke løsningsansvarlig til å skifte tilbake til gammel løsning med den tafatte sytingen er bare trist. Sokrates kom dere 2500 år i forveien: "alt var bedre før" Nå er det deres tur. Dere skaper klikk da, ved at jeg gidder å ta meg tid til å svare på dette. Jeg skal prøve å slutte å synke ned på deres nivå, selv om det er sent på en lørdag, også kalt tidlig søndag. Anonymkode: da5e1...d0b Trivelig menneske, du. Full jobb og tre barn her, men veldig lite venner for tiden gjorde at jeg i ensomme stunder på kveldstid tilbrakte litt tid på dette forumet. Det var enkel, oversiktlig og en fin avkobling. Mange fine diskusjoner ble det også. Dersom du syns at mine synspunkter er søppel, så har du nok ingen innsikt i menneskets natur og behov. Jeg leter bare etter en plass å være sosial, og for tiden må det være over nett. Da har jeg faktisk rett til å mene noe om denne håpløse omleggingen av et tidligere velfungerende forum. Anonymkode: 789c0...078
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 18. mars 2017 #15 Skrevet 18. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde problemer med innloggingen når det nye forumet kom. Ble utestengt etter å ha prøvd passordet mitt for mange ganger. Jeg vet at passordet var rett, men jeg måtte trykke på glemt passord for å få mail der jeg kunne skifte det. Så skiftet det jo til det det alltid har vært....... Kanskje andre som har samme problemet? Anonymkode: 5b9c4...856 Ja, hadde samme problem, og måtte gjøre det samme som deg.
MammantilNurket Skrevet 18. mars 2017 #16 Skrevet 18. mars 2017 (endret) Jeg misliker den nye utgaven bare mer og mer ... utrolig irriterende med reklame mellom annenhvert innlegg. Skjønner ikke hva de har tenkt på ... Endret 18. mars 2017 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #17 Skrevet 18. mars 2017 38 minutter siden, MammantilNurket skrev: Jeg misliker den nye utgaven bare mer og mer ... utrolig irriterende med reklame mellom annenhvert innlegg. Skjønner ikke hva de har tenkt på ... Jeg har ingen reklame mellom innleggene, men irriterende stripe med en bit av reklamen på hver side Anonymkode: ba33e...4a9
Admin Skrevet 18. mars 2017 #18 Skrevet 18. mars 2017 1 time siden, MammantilNurket skrev: Jeg misliker den nye utgaven bare mer og mer ... utrolig irriterende med reklame mellom annenhvert innlegg. Skjønner ikke hva de har tenkt på ... Hvilken reklame er det du tenker på? Det skal kun være reklame på toppen og sidene på pc, og på toppen og bunn ved mobil. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #19 Skrevet 18. mars 2017 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Hvilken reklame er det du tenker på? Det skal kun være reklame på toppen og sidene på pc, og på toppen og bunn ved mobil. Ann Christin, admin Hva er vitsen med reklamen dere har på sidene? Man ser jo bare en liten stripe av den, så den er jo mer irriterende enn den er interessant Anonymkode: ba33e...4a9
Admin Skrevet 18. mars 2017 #20 Skrevet 18. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er vitsen med reklamen dere har på sidene? Man ser jo bare en liten stripe av den, så den er jo mer irriterende enn den er interessant Anonymkode: ba33e...4a9 Det kommer ann på skjermen brukeren sitter på. Hos meg er reklamen 4-5 cm tykk, også er det ren hvit bakgrunn kanskje 8-10 cm på hver side i tillegg. Selve forumet er midtstilt på skjermen. Ann Christin, admin
Mamma til 2 søte Skrevet 18. mars 2017 #21 Skrevet 18. mars 2017 (endret) Jeg har reklame kun øverst og nederst på siden. M.a.o. jeg ser den ikke 😁 Endret 18. mars 2017 av Mamma til 2 søte
sug lut Skrevet 18. mars 2017 #22 Skrevet 18. mars 2017 3 timer siden, MammantilNurket skrev: Jeg misliker den nye utgaven bare mer og mer ... utrolig irriterende med reklame mellom annenhvert innlegg. Skjønner ikke hva de har tenkt på ... Jøss, hvorfor ikke ha adblock? Jeg har ikke reklame noe sted på noen nettside. Firefox+adblock.
Iiiiik Skrevet 18. mars 2017 #23 Skrevet 18. mars 2017 BIM/DIB har vært døden nær mange ganger, men har alltid våknet til live igjen. Jeg vet ikke om den gjennomsnittlige forumbruker er mindre tilpasningsdyktig enn verden for øvrig, men det er det samme ved hver eneste endring. En haug med klager, en haug som ikke vil være her lenger, og sikkert en del som forsvinner også. Men de som holder ut, venner seg alltid til endringen, og det kommer alltid nye brukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå