Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Frokost: to knekkebrød med salami (husmann) og agurk Lunsj: tre knekkebrød med leverpostei, litt perletomater og agurk. Middag: en porsjon av det vi har, alltid en del grønnsaker. Spiser lunsj i tolv-tiden, middag rundt seks. Spiser ikke kveldsmat. Spiser jeg for lite? Eller er det nok? Sliter med å kjenne at jeg er sulten og ha lyst på mat om jeg spiser oftere. Slanker meg ikke. Anonymkode: cd7cd...f08
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Kommer jo helt anpå hvor mye energi du bruker på en dag. Jeg hadde trenger kveldsmat i tillegg til det du skriver, men dropper ofte frokost. Anonymkode: 8c675...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Hadde sultet ihjel skulle jeg spist så lite som deg. Ikke rart du er sulten konstant. Hadde forstått det om du slanket deg. det er sunn mat, men for liten mengde hvis du er normalt aktiv. Anonymkode: 575ee...50e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Er ikke sulten konstant, hvis jeg spiser oftere eller mer sliter jeg med å bli sulten til neste måltid. Da blir matinntaket mitt automatisk enda dårligere. Sliter med å spise når jeg har dårlig matlyst, som er resultatet hvis jeg presser meg selv til å spise uten å være sulten. Usikker på om jeg burde spise mer. Er en del sliten, har lurt på om maten kan være grunnen. Trener ikke, men beveger meg mye på jobb (lærer) pluss at jeg går tur 1,5 time hver dag. Anonymkode: cd7cd...f08
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Det så ganske lite ut, med mindre du er veldig liten (og jeg vet ikke hvor mye du spiser til middag). Kan du prøve å få inn et par mellommåltider? En neve eller to med nøtter, havregryn og yoghurt, frukt? Og du klarer vel kvelds 3-4 timer etter middag? Holder du vekten stabil eller går du ned på dette kostholdet? Er du fornøyd eller ønsker du å gå litt opp? Anonymkode: 55840...014
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Som du sikkert skjønner så er det helt umulig for oss å svare på. Du må lære deg å kjenne på kroppen mengden mat du trenger. Det er mange faktorer som spiller inn: hvor i menstruasjonsyklusen du er, hvilken årstid det er, aktivitetsnivå, søvn osv. Jeg trenger eks mindre mat de dagene jeg ikke trener mens de dagene jeg trener er jeg mer sulten og spiser mer. For samboeren min fungerer det best å spise mye sent på dagen mens jeg spiser mest tidlig på dagen. Det er kun en person som sitter med svaret og det er deg. Håper ingen her kommer med tankeløse kommentarer om at de har fasitsvaret på hvor mye mat du trenger Anonymkode: 9b8c6...430
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Jeg hadde sultet ihjel om jeg skulle gå fra klokken 12 til 18 uten mat, har du ingen mellommåltider? Jeg har et lite måltid i totiden, en yoghurt, litt frukt e.l. også spiser jeg middag klokken 17. Anonymkode: 7dcee...6a6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 Middagsporsjoner kan være så mangt. Bruk tiden du bruker på forumet her på å jogge, så blir du slank. Anonymkode: 6d6b3...0b7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #9 Skrevet 18. mars 2017 Det ville vært så fint om folk gadd å lese det som blir opplyst før man svarer! Hi slanker seg ikke, hun lurer faktisk på om hun spiser for lite da hun ikke har så god sultfølelse. 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Middagsporsjoner kan være så mangt. Bruk tiden du bruker på forumet her på å jogge, så blir du slank. Anonymkode: 6d6b3...0b7 Anonymkode: ed853...611
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #10 Skrevet 18. mars 2017 Veldig lenge å gå fra 12 til 18 uten noe mat. Anonymkode: 2afe3...f7f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2017 #11 Skrevet 18. mars 2017 Veldig ensformig og næringsfattig. Du kan umulig være full av energi. Anonymkode: 300eb...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå