Gå til innhold

Finnes det en mobil versjon på denne layouten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns denne er så tungvindt 

Anonymkode: 16e6c...d0a

Videoannonse
Annonse
Gjest Muji81
Skrevet

Enig...denne versjonen fungerer ikke på mobil. 

Og før en moderator sier at jeg har godt av å trimme fingeren med scrolling...så la meg foreslå et sted han kan stappe fingeren sin.

Skrevet

Jeg liker layouten på mange måter, men igår og idag har jeg brukt DIB mindre på telefonen og mer på PC. Det er første gang på mange år. Nekter å tro at det er tilfeldig! Sitter heller med PCen i fanget, enn telefonen. Sikkert lurt å få trent meg opp på litt tastaturskriving da, siden jeg snart skal skrive en bachelor. Men ellers er det jo litt tungvint.

Anonymkode: c04ce...7d6

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke at noen klager på scrolling. Synes ikke det er noe mer av det enn før. Jeg bruker default, men synes ikke det er mer scrolling i foreldreversjonen. Hvordan ser det ut hos dere?

Anonymkode: 9aca3...d06

Skrevet
20 minutter siden, Muji81 skrev:

Og før en moderator sier at jeg har godt av å trimme fingeren med scrolling...så la meg foreslå et sted han kan stappe fingeren sin.

Huff ja. Dette er håpløst 

Bruker dib mye mindre nå

Hi

Anonymkode: 16e6c...d0a

Skrevet
1 time siden, Muji81 skrev:

:icon_lol::icon_lol::icon_lol:

Skrevet
1 time siden, Muji81 skrev:

Funker ikke på pc heller, altfor slitsom.

Jeg har en bok på 800 sider i biokjemi på engelsk, jeg liker ikke biokjemi, kan ganske enkelt ikke fordra å pugge det, jeg trenger egentlig ikke lese den. Den har stått i bokhylla et par-tre år. Etter omleggingen her så har til og med den begynt å friste å lese. Får i hvert fall ikke hodepine av den.

Anonymkode: db284...f0b

Skrevet

Design og funksjonalitet på forumet er så dårlig at selv naverne begynner å vurdere å få seg en jobb. Hva med alle klikkene mellom 8-16? Dette er alvorlig. 

Spøk til side, dere som frekventerer her på dagtid har ikke noe bedre å foreta seg og statistikken til administratorene kommer til å vise det. 

Anonymkode: a3e8d...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...