Gå til innhold

Kaos i livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet mitt er et kaos. Jeg er gift og har to barn. Forholdet til mannen er lik 0. Vi fungere på et vis sammen som venner men ikke noe mer. Er mange år siden vi hadde sex. Er også årevis siden vi ga hverandre en klem. Det er ikke naturlig for oss å klemme. Vi snakker ikke sammen om situasjonen. Vi bare eksistere sammen og fungerer greit i hverdagen.

Nå har jeg møtt en mann som er verdens herligste og som gir meg DE gode bamseklemmene. Jeg ønsker ikke å ha noe forhold for jeg er redd for å forelske meg. Han sier at heller ikke han vil inn i noe forhold for det er bare et par mnd. siden han flyttet fra xn og han ønsker å bruke tid sammen med barnet (fra et tidligere forhold) som driver med en tidkrevende idrett på høyt nivå. Jeg vet at det er sant. Han har vist meg filmer fra både treninger og konkurranser. Xn ha bråkte vist fælt fordi han i følge henne brukte for mye tid på barnet sitt. Han fremstår som en ærlig mann og vi har blitt veldig godt kjendt på kort tid. Vi har hatt sex en gang og det var den beste sexen jeg noen gang har hatt. Han ønsket at vi skulle holde oss til hverandre og ikke ha sex med noen andre. Han er på alle måten helt annerledes enn andre menn jeg kjenner. For meg virker det kanskje som om han er litt forelsket selv om han ikke vil ha noe forhold. Han gjør ting som er helt uventet for meg, ting jeg ikke er vandt til at menn gjør. I dag fikk jeg SMS om at han hadde blitt glad om jeg hadde muligheten til å komme innom jobben hans i løpet av dagen. Ville bare ha en klem. Og klem fikk jeg + et referat over hva han skulle i helgen og beskjed om å oppføre meg pent. 

Jeg ønsker av hele mitt hjerte å flytte fra mannen min, men av økonomiske grunner så kan jeg ikke det. Vil ikke ha råd til verken å kjøpe eller leie noe på egen hånd. Ikke har jeg jobb heller, er på AAP og i opplegg gjennom NAV. Føler meg egentlig fanget i ekteskapet.

Eldste sønnen, fra tidlig forhold, på 22 år bor for øyeblikket hjemme men skal prøve å få kjøpt seg leilighet nå. Han jobber og tjener mellom 6 og 700 000 i året. For at han skulle få til dette gikk vi med på å kausjonere for egenandelen hans. Jeg syntes det skjedde litt brått og i dag fikk jeg vite hvorfor. Han skal bli pappa. Han kjenner jenta godt men har til nå ikke ønsket å gå inn i noe forhold pga dårlige erfaringer tidligere. Han har følelser for henne. De har bestemt seg for å beholde barnet og se om de kan være kjærester. Han snakket til meg om dette på en overraskende voksen og god måte. Jeg fikk ikke lov til å si noe til noen ennå siden ingen skal vite noe ennå. Jeg sa at jeg er glad han fortalte dette til meg og at jeg skulle hjelpe til med det jeg kunne hjelpe til med.

Akkurat nå er føler jeg meg helt teit. Hadde ønsket sønnen skulle være mer etablert før han ble pappa. Og akkurat nå føler jeg veldig for å bli holdt rundt av denne andre mannen for nå føles set som om at jeg ikke har noen muligheter lengre til å komme meg ut av ekteskapet.

Er kjemp sliten og har store smerter i dag så er nok kanskje derfor jeg føler det meste så uoverkommelig akkurat nå. Kjenner jo en viss glede over å skulle bli bestemor, men kjenner like vel på følelsen av oppgitthet over situasjonen jeg er i nå. 

Anonymkode: 20915...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...