Gå til innhold

Dere som skal stemme Sp- hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer det- for første gang. Fordi jeg er drittlei sentralisering. Vi trenger spredt bosetting og attraktivt arbeidsmarked i hele landet.

Anonymkode: c4ec6...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg vil ha regjeringsskifte, men samtidig vil jeg markere ovenfor AP at de sviktet lærerne med denne tilbakevirkende avskiltingen. Ulvesaken er en annen grunn. 

Anonymkode: 122fa...ec8

Skrevet

Mnhemmmm.... Kan man ikke si noe pent skal man ikke si noe. Så jeg skal ikke si noe. Selv om jeg har veldig lyst. :P

Anonymkode: b656d...da3

Skrevet

For meg står valget alltid mellom Arbeiderpartiet og Senterpartiet. Jeg er enig i SPs distrikts-, landbruks- og rovdyrpolitikk, men SP mangler solidariteten jeg er sterk tilhenger av. Derfor ender jeg som regel opp med AP. 

Anonymkode: cc32d...aa3

Skrevet

Hadde sp  vært villig til å inngå samarbeid med Frp og Høyre så hadde jeg sterkt vurdert sp.3 mye pga invandringspolitikken deres. Syns egentlig at sp har mer til felles med høyre siden enn venstre siden. 

Men gir jeg stemmen min til sp gir jeg også stemmen min til ap, mpdg og sv, og det er uaktuelt.  

Anonymkode: afb6a...41c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syns egentlig at sp har mer til felles med høyre siden enn venstre siden. 

Helt enig. :tommelopp:

Anonymkode: b656d...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...