Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg vurderer det- for første gang. Fordi jeg er drittlei sentralisering. Vi trenger spredt bosetting og attraktivt arbeidsmarked i hele landet. Anonymkode: c4ec6...064
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Fordi jeg vil ha regjeringsskifte, men samtidig vil jeg markere ovenfor AP at de sviktet lærerne med denne tilbakevirkende avskiltingen. Ulvesaken er en annen grunn. Anonymkode: 122fa...ec8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Mnhemmmm.... Kan man ikke si noe pent skal man ikke si noe. Så jeg skal ikke si noe. Selv om jeg har veldig lyst. Anonymkode: b656d...da3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 For meg står valget alltid mellom Arbeiderpartiet og Senterpartiet. Jeg er enig i SPs distrikts-, landbruks- og rovdyrpolitikk, men SP mangler solidariteten jeg er sterk tilhenger av. Derfor ender jeg som regel opp med AP. Anonymkode: cc32d...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Hadde sp vært villig til å inngå samarbeid med Frp og Høyre så hadde jeg sterkt vurdert sp.3 mye pga invandringspolitikken deres. Syns egentlig at sp har mer til felles med høyre siden enn venstre siden. Men gir jeg stemmen min til sp gir jeg også stemmen min til ap, mpdg og sv, og det er uaktuelt. Anonymkode: afb6a...41c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Syns egentlig at sp har mer til felles med høyre siden enn venstre siden. Helt enig. Anonymkode: b656d...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå