Gå til innhold

RYNKER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 27 år (straks) og har fått en rynke i panna. Seriøst... stresser, sliter, har ekstremt tørr og sensitiv hud. Bruker for øyeblikket la roche posay rensemelk + fuktighetskrem. Funker greit.. reagerer litt, men har ikke så mange alternativer.

Men bør jeg begynne med rynkekrem liksom? :(:( Har tydeligvis dårlige rynkegener :P Mamma er i 50-årene og har litt rynker. Storesøsteren min og. Men denne kom plutselig ass.. Noe å anbefale? Kjenner jeg er litt for opptatt av det, egentlig. 

Anonymkode: 6f539...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudoljer, aller helst økologiske :) Dermarulle, men det kan gjøre huden litt ekstra tørr i dagene etter behandlingen så da er det ekstra viktig med gode oljer som argan, barbary og grønn te, vitamin E olje Osv. Sikkert mange gode :) Det å bruke olje til å rense huden er også veldig bra for tørr hud, eller en god fet rensekrem. Liker mest naturlige og øko produkter så har ikke så mye peiling på la posay, men om du føler seg stram i maska etter du har renset huden men den så bytt den ut :) Frownies er også bra på å forebygge rynker, jeg ble kvitt min sinnarynke av  med frownies. 

Anonymkode: 9e365...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...