Gå til innhold

Barnehage opptak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det 1 eller 2 ganger i året ? Eller er det forskjellig fra kommune til kommune ?

Anonymkode: 3debd...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kommuner har opptak 1 gang i året. (Søknadsfrist 1 mars) dersom en barnehage har ledige plasser etter hovedopptak prøver de å fylle dem pgså etter hovedopptak.

Skrevet

Da vil si får barnehageplass august men er i permisjon til november. Betale plassen men ikkje bruke den før november.

Skrevet

Her jeg bor kan man søke om utsettelse av oppstart til 1.oktober. Har selv gjort det på to av barna mine. 

Anonymkode: e9dd1...7fc

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da vil si får barnehageplass august men er i permisjon til november. Betale plassen men ikkje bruke den før november.

Det er ikke sikkert at du får lov til å ha plassen uten å bruke den, selv om du betaler for den. Det er ikke lov i min barnehage

Anonymkode: 420f3...8cf

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er vel ikke ungen 1 år i august og da far du ikke plass før ungen er 1,5 år om du ikke er veldig heldig.

Anonymkode: 41076...4c3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er vel ikke ungen 1 år i august og da far du ikke plass før ungen er 1,5 år om du ikke er veldig heldig.

Anonymkode: 41076...4c3

Det stemmer ja. Reagerte ikke på det jeg. Da får du nok ikke barnehageplass før august 2018 hi

Skrevet

Her blir småen 1 år i oktober, og vi har fått plass nå i august. Vi kunne få utsette oppstarten til oktober uten å måtte betale for plassen, det var visst en ny regel i følge styrer.

Anonymkode: 9ab36...3de

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her blir småen 1 år i oktober, og vi har fått plass nå i august. Vi kunne få utsette oppstarten til oktober uten å måtte betale for plassen, det var visst en ny regel i følge styrer.

Anonymkode: 9ab36...3de

Jeg må gjør det slik, ellers har jeg ingen som kan passe for har ingen besteforeldre og lite på, 80 år alle. Å leige barnepass her er lik 0.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må gjør det slik, ellers har jeg ingen som kan passe for har ingen besteforeldre og lite på, 80 år alle. Å leige barnepass her er lik 0.

Men du kan ikke bare bestemme at du vil gjøre det sånn, du må jo sjekke om det går an i din kommune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...