Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen dere arver et hus og tinglyser kun på seg selv som kostet 18.000kr for å gjøre alle til lags. Men helt greit at du tinglyser selv om et år, men da må du ut med 100.000kr. dette har skjedd med meg og samboeren min, og jeg klarer ikke å komme over det...

Anonymkode: bdcf6...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke så lett å forstå. Er du krenka for at mannen din tinglyste et hus han hadde arva på seg selv? Hvorfor er det i så fall dumt? Hvem skal han gjøre til lags og hvorfor koster tinglysningen disse summene?

Anonymkode: b7b26...640

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener. 

Anonymkode: 085d5...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...