Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Mannen dere arver et hus og tinglyser kun på seg selv som kostet 18.000kr for å gjøre alle til lags. Men helt greit at du tinglyser selv om et år, men da må du ut med 100.000kr. dette har skjedd med meg og samboeren min, og jeg klarer ikke å komme over det... Anonymkode: bdcf6...8f3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Dette var ikke så lett å forstå. Er du krenka for at mannen din tinglyste et hus han hadde arva på seg selv? Hvorfor er det i så fall dumt? Hvem skal han gjøre til lags og hvorfor koster tinglysningen disse summene? Anonymkode: b7b26...640
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 085d5...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå